coolnniek9 Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Leuke discussie allemaal maar wat is me advies? Heb tenslotte al een virus scan gedaan met avira en me PC is gwn schoon, Hij had wel 100 virussen detected # Edit: Heb tenslotte me PC al geformateerd Bewerkt: 21 augustus 2009 door coolnniek9 Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Dat is inderdaad de laatste maar altijd werkende optie. Verder is het geen AVG afkraak topic. Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Waar baseer je dat op? Door eerst met AGV te scannen, die bijna niets vond, en daarna met McAffee die wel degelijk virussen vond. Dan zal je wel gaan zeggen "je kreeg toch geen virussen". Maar die staan op elke PC, de virusscanner zorgt alleen dat ze niet actief worden. Virusscanners verwijderen virussen meestal.. ohja, wesley123, je bedoelt gebruiksONvriendelijk dat bedoelde ik idd, maar dat daar was zo bedoelt als sarcasme Verder werkt een format vrijwel altijd ja, maar er zijn virussen die dan nog niet weg zijn, maar die komen bijna niet meer voor. Verder vraag ik me vooral af om wat voor een adverts het gaat, er zijn zat soorten, pop ups, gewone reclame en adware, het had net zo goed een pop up kunnen zijn of gewoon standaard adverts Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 avg= dood vind ik dan zegt dat hij virussen heeft deleted niet dus -.- nod32 raad ik je dan maar aan heb ik zelf ook verbruikt weinig werkgeheugen en is heel goed. ik heb northon,mc fee,panda,avg,spy docter en meer gehad maar nod32 is toch het beste! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.