Robbert9 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Is de Sultan RS niet een basering op de nissan skyline r34 uit 2004? Op Wikigta staat er geen basering bij als je gaat naar wikigta.nl>gta4>Voertuigen>SultanRS>gebaseerdop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Nee, ik vind hem daar echt niet op lijken... Meer op deze Subaru WRX : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Hij is gebaseerd op de Subaru Impreza WRX STi uit 2004, althans de voorkant, de achterkant heeft wat weg van een Toyota Altezza. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robbert9 Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ok Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Is de Sultan RS niet een basering op de nissan skyline r34 uit 2004? Op Wikigta staat er geen basering bij als je gaat naar wikigta.nl>gta4>Voertuigen>SultanRS>gebaseerdop Er zijn hier al een aantal topics over.. Ik ben even niet zo heel erg bekend met de achterkant, want ik rij vooral de Dukes, Nick_Kerkwijk is meer de Sultan rijder. Ik vind de voorkant wel wat weg hebben van een Subaru Impreza, en achter is 't idd ong. een Toyota Altezza als je het mij vraagt.. Dit zijn nou van die typische 2-in-1 voertuigen, net zoals de Infernus (Lambo + Pagani), SuperGT (Aston Martin + Ferrari) en nog wel een aantal voertuigen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Is de Sultan RS niet een basering op de nissan skyline r34 uit 2004? Op Wikigta staat er geen basering bij als je gaat naar wikigta.nl>gta4>Voertuigen>SultanRS>gebaseerdop Er zijn hier al een aantal topics over.. Ik ben even niet zo heel erg bekend met de achterkant, want ik rij vooral de Dukes, Nick_Kerkwijk is meer de Sultan rijder. Ik vind de voorkant wel wat weg hebben van een Subaru Impreza, en achter is 't idd ong. een Toyota Altezza als je het mij vraagt.. Dit zijn nou van die typische 2-in-1 voertuigen, net zoals de Infernus (Lambo + Pagani), SuperGT (Aston Martin + Ferrari) en nog wel een aantal voertuigen.. Patriot = Hummer H2 + Dodge Caravan. Comet = Porsche 911 + Porsche Carrera. Cavalcade = Caddilac Escalade + Caddilac Escalade ESV. Een paar voorbeelden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Is de Sultan RS niet een basering op de nissan skyline r34 uit 2004? Op Wikigta staat er geen basering bij als je gaat naar wikigta.nl>gta4>Voertuigen>SultanRS>gebaseerdop Er zijn hier al een aantal topics over.. Ik ben even niet zo heel erg bekend met de achterkant, want ik rij vooral de Dukes, Nick_Kerkwijk is meer de Sultan rijder. Ik vind de voorkant wel wat weg hebben van een Subaru Impreza, en achter is 't idd ong. een Toyota Altezza als je het mij vraagt.. Dit zijn nou van die typische 2-in-1 voertuigen, net zoals de Infernus (Lambo + Pagani), SuperGT (Aston Martin + Ferrari) en nog wel een aantal voertuigen.. Patriot = Hummer H2 + Dodge Caravan. Comet = Porsche 911 + Porsche Carrera. Cavalcade = Caddilac Escalade + Caddilac Escalade ESV. Een paar voorbeelden Ik vind de Patriot toch niet op een Dodge Caravan lijken, trouwens Wienish, de voorkant van de Super GT lijkt meer op een Maserati Gran Turismo dan een Aston Martin . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Is de Sultan RS niet een basering op de nissan skyline r34 uit 2004? Op Wikigta staat er geen basering bij als je gaat naar wikigta.nl>gta4>Voertuigen>SultanRS>gebaseerdop Er zijn hier al een aantal topics over.. Ik ben even niet zo heel erg bekend met de achterkant, want ik rij vooral de Dukes, Nick_Kerkwijk is meer de Sultan rijder. Ik vind de voorkant wel wat weg hebben van een Subaru Impreza, en achter is 't idd ong. een Toyota Altezza als je het mij vraagt.. Dit zijn nou van die typische 2-in-1 voertuigen, net zoals de Infernus (Lambo + Pagani), SuperGT (Aston Martin + Ferrari) en nog wel een aantal voertuigen.. Patriot = Hummer H2 + Dodge Caravan. Comet = Porsche 911 + Porsche Carrera. Cavalcade = Caddilac Escalade + Caddilac Escalade ESV. Een paar voorbeelden Ik vind de Patriot toch niet op een Dodge Caravan lijken, trouwens Wienish, de voorkant van de Super GT lijkt meer op een Maserati Gran Turismo dan een Aston Martin . Dit topic gaat eigenlijk nog steeds over de Sultan RS, maar goed, vraag is toch beantwoord.. Ik heb ff gauw nagekeken, qua grootte zou ik zeggen Aston Martin, qua breedte zou ik zeggen (dat knipperlichtje onder de koplamp dan) toch weer wat afgeleid van die Maserati dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik vind 'm eerder lijken op een lexus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik vind 'm eerder lijken op een lexus. Ik was de Lexus ook aan het zoeken, maar weet het type niet , het is de Lexus IS na wat zoeken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Is de Sultan RS niet een basering op de nissan skyline r34 uit 2004? Op Wikigta staat er geen basering bij als je gaat naar wikigta.nl>gta4>Voertuigen>SultanRS>gebaseerdop Er zijn hier al een aantal topics over.. Ik ben even niet zo heel erg bekend met de achterkant, want ik rij vooral de Dukes, Nick_Kerkwijk is meer de Sultan rijder. Ik vind de voorkant wel wat weg hebben van een Subaru Impreza, en achter is 't idd ong. een Toyota Altezza als je het mij vraagt.. Dit zijn nou van die typische 2-in-1 voertuigen, net zoals de Infernus (Lambo + Pagani), SuperGT (Aston Martin + Ferrari) en nog wel een aantal voertuigen.. Patriot = Hummer H2 + Dodge Caravan. Comet = Porsche 911 + Porsche Carrera. Cavalcade = Caddilac Escalade + Caddilac Escalade ESV. Een paar voorbeelden Ik vind de Patriot toch niet op een Dodge Caravan lijken, trouwens Wienish, de voorkant van de Super GT lijkt meer op een Maserati Gran Turismo dan een Aston Martin . De Grill is van de Dodge Caravan Bewerkt: 22 augustus 2009 door Eddie Low Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.