mattert Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 sinds 2 dagen geleden heb ik een soort of irritante lag in de meeste game server in coutnerstrike:source (cs:s) ik heb al op een andere site hulp gevraagd maar daar is het gestopt met posten op mijn topic. Maar hier is de info: De lag is steeds om de 5 seconds, eerst 5 seconden geen lag daarna 5 seconden wel en als maar door. de fps moet boven de 30 zijn en de ping onder 120. voordat ik me drivers vandaag had update was allemaal goed maar nadat was me fps 20 wat normaal rond de 75 is. OOK.. voordat ik de lag kreeg had ik me internet kabel in in ps3 gedaan om onlienm te gaan nadat terug in me computer had ik de problemen maar ik doe het altijd op deze manier en nu gaat fout.. Geprobeerd: systeemherstel niks opgelost naar me kabels gekeken of alles goedzat drivers geupdate mvg mathijs. Reageren
Ophion Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Heeft je internet provider last van storingen? (informeren kan geen kwaad) Reageren
mattert Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 zal niet omdat op somige server het is EN ik heb bij me ouders computer gekeken en helemaal nergens last van hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.