Jump to content

Power Unlimited

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kent het niet, de Power Unlimited. Dit is het topic daarvan, veel plezier.

Volgende maand Operation Flashpoint 2 en Modern Warfare 2 :D . En had ik al Guitar Hero 5 gezegd?

Geplaatst:
Ik vind ze maar een stel flauwe, oversekste, stompzinnige losers met hun 'grappige' bijschriften...

Ik vind jou maar ene humorloze gast...

Ot, volgens mij is net mijn abonnement afgelopen :duh:

Kijken wat voor aanmeld cadeaus ze hebben.

Geplaatst:

Ik ben ook abonnee, Heb vandaag trouwens de nieuwe blad gekregen. Helaas niet echt veel games in die mij interesseerden.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik OA heel leuk vond dat ze meestal wel goodies erbij deden, zoals stickers of posters.

Maar die heb ik al heeel lang niet meer gezien. :N

Ik ben trouwens al 2-3 jaar abbo op de PU :D

Bewerkt: door igi0n

Ik heb nu 5/6 maanden een abo op de PU. Ik vind een geweldig blad met zwaar droge humor :tu:

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Normaal ging ik vroeger altijd wekelijks naar de bieb, en ging daar dan de PU lezen. Maar ik ben te lui geworden dus heb een abbo genomen. ^_^

Power Unlimited, een blad die voor mij bekend staat om zijn grappige bijschriften onder de screenshots van allerlei games. Ik heb vaak gedacht om een abbonnement te nemen op de PU, maar ik heb besloten om dat niet te doen. De games die naar voren worden gebracht door de PU zijn in de meeste gevallen niet mijn smaak. Ik zou het namelijk erg zonde vinden als ik een abbonnement neem op een blad waarin alleenmaar games staan die ik toch niet koop. Dat zou geldverspilling zijn.

Voorlopig houd ik het maar om, als er een nieuwe game in de aantocht is die ook nog leuk is, Power Unlimited gewoon los te kopen in de winkel. Dat vind ik het beste idee. :)

Bewerkt: door FireFighter
Ik vind ze maar een stel flauwe, oversekste, stompzinnige losers met hun 'grappige' bijschriften...

Ik vind jou maar ene humorloze gast...

Ot, volgens mij is net mijn abonnement afgelopen :duh:

Kijken wat voor aanmeld cadeaus ze hebben.

Misschien snap ik die nederlandse humor wel niet...

Nee, hun werk is goed, maar hun humor.... Precies of ze zitten daar 24/24 in een testhokje zonder aan hun trekken te komen...

Bewerkt: door Think
Geplaatst:

PU is echt een geweldig blad! En die abbo's zijn echt goedkoop, ik had voor 45 euro een jaar abbo en prototype voor ps3, dat is toch een goede actie???!!@!!!!!!

Ben al 1 jaar lid,

Bevalt me Prima,

Heb ook ene agenda ervan :tu:

@ hieronder volgens mij krijg je dan automatisch een verlenging, Maar geen gratis goodie. mischien wle ene kortingsbon

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Mijn abbo verloopt bijna, weet iemand of ik hem gewoon kan laten aflopen en zodra er weer een leuke aanbieding is weer een abbonement nemen? :clown:

Geplaatst:
Mijn abbo verloopt bijna, weet iemand of ik hem gewoon kan laten aflopen en zodra er weer een leuke aanbieding is weer een abbonement nemen? :clown:

Dat staat altijd op een bladzijde in de PU. Maar ook op de site.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...