Forumrunner Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Wie kent het niet, de Power Unlimited. Dit is het topic daarvan, veel plezier. Volgende maand Operation Flashpoint 2 en Modern Warfare 2 . En had ik al Guitar Hero 5 gezegd? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik heb er nu ongeveer een jaar een abonnement op en het blijft een goed blad. Reageren
Think Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik vind ze maar een stel flauwe, oversekste, stompzinnige losers met hun 'grappige' bijschriften... Reageren
FerryN Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik vind ze maar een stel flauwe, oversekste, stompzinnige losers met hun 'grappige' bijschriften... Ik vind jou maar ene humorloze gast... Ot, volgens mij is net mijn abonnement afgelopen Kijken wat voor aanmeld cadeaus ze hebben. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik ben ook abonnee, Heb vandaag trouwens de nieuwe blad gekregen. Helaas niet echt veel games in die mij interesseerden. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Wat ik OA heel leuk vond dat ze meestal wel goodies erbij deden, zoals stickers of posters. Maar die heb ik al heeel lang niet meer gezien. Ik ben trouwens al 2-3 jaar abbo op de PU Bewerkt: 22 augustus 2009 door igi0n Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb nu 5/6 maanden een abo op de PU. Ik vind een geweldig blad met zwaar droge humor Bewerkt: 22 augustus 2009 door lexus123 Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Normaal ging ik vroeger altijd wekelijks naar de bieb, en ging daar dan de PU lezen. Maar ik ben te lui geworden dus heb een abbo genomen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Power Unlimited, een blad die voor mij bekend staat om zijn grappige bijschriften onder de screenshots van allerlei games. Ik heb vaak gedacht om een abbonnement te nemen op de PU, maar ik heb besloten om dat niet te doen. De games die naar voren worden gebracht door de PU zijn in de meeste gevallen niet mijn smaak. Ik zou het namelijk erg zonde vinden als ik een abbonnement neem op een blad waarin alleenmaar games staan die ik toch niet koop. Dat zou geldverspilling zijn. Voorlopig houd ik het maar om, als er een nieuwe game in de aantocht is die ook nog leuk is, Power Unlimited gewoon los te kopen in de winkel. Dat vind ik het beste idee. Bewerkt: 22 augustus 2009 door FireFighter Reageren
Think Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind ze maar een stel flauwe, oversekste, stompzinnige losers met hun 'grappige' bijschriften... Ik vind jou maar ene humorloze gast... Ot, volgens mij is net mijn abonnement afgelopen Kijken wat voor aanmeld cadeaus ze hebben. Misschien snap ik die nederlandse humor wel niet... Nee, hun werk is goed, maar hun humor.... Precies of ze zitten daar 24/24 in een testhokje zonder aan hun trekken te komen... Bewerkt: 22 augustus 2009 door Think Reageren
.Stan Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 PU is echt een geweldig blad! En die abbo's zijn echt goedkoop, ik had voor 45 euro een jaar abbo en prototype voor ps3, dat is toch een goede actie???!!@!!!!!! Reageren
FGras Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 ben zelf meer van het OPM, Officieel Playstation Magazine Reageren
j0uk3 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ben al 1 jaar lid, Bevalt me Prima, Heb ook ene agenda ervan @ hieronder volgens mij krijg je dan automatisch een verlenging, Maar geen gratis goodie. mischien wle ene kortingsbon Bewerkt: 23 augustus 2009 door j0uk3 Reageren
Bayside Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Mijn abbo verloopt bijna, weet iemand of ik hem gewoon kan laten aflopen en zodra er weer een leuke aanbieding is weer een abbonement nemen? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Mijn abbo verloopt bijna, weet iemand of ik hem gewoon kan laten aflopen en zodra er weer een leuke aanbieding is weer een abbonement nemen? Dat staat altijd op een bladzijde in de PU. Maar ook op de site. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.