hoidatwastimmi Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 ALs ik GTA IV opstart krijg ik de volgend melding: wie weet wat het is heb hem vandaag voor 30.- gekocht zonder garantie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-HocusPocus Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Welk OS heb je ? XP Of Vista? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 ALs ik GTA IV opstart krijg ik de volgend melding: wie weet wat het is heb hem vandaag voor 30.- gekocht zonder garantie! Je videokaart ondersteund geen DirectX 9 Je zal dus een nieuwe moeten kopen als je het wil spelen. Mvg, BV_1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-HocusPocus Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 heb je ATI download nieuwste drivers even op hun site: http://ati.amd.com/support/driver.HTML Heb je Nvidea Download nieuwste driver op hun site: http://www.nvidia.com/page/home.html alle patches gedownload? van gta iv? toen ze het vroegen in-game heb je windows xp SP3 ? (Als je xp heb) Als je vista heb moet je SP1 of hoger hebben. nieuwste DirectX gedownload/geinstalleerd? Directx 10? oftewel bij xp > directx 9.0c Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hoidatwastimmi Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Windows XP heb net gekocht heb getest op mijn oom zijn PC maar daar krijg ik die melding direct X 9 is geinstalleerd. En nee net op zuidplein gekocht dus niet gepatched Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Windows XP heb net gekocht heb getest op mijn oom zijn PC maar daar krijg ik die melding direct X 9 is geinstalleerd.En nee net op zuidplein gekocht dus niet gepatched Ik heb toch al gezegd wat het probleem is Mvg, BV_1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 ik heb ook een xp van 3 jaar oud daar doet hij het niet op misschien een nieuwe videokaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 ik weet wel zeker dat je videokaart niet voldoet, die support namelijk geen Dx9c wat vereist is of je hebt directx nog niet goed geinstalleert(ze installerenstandaard de niet volledige versie van Dx9) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hoidatwastimmi Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Probleem opgelost hier kan een slotje op Bewerkt: 22 augustus 2009 door hoiikbentimmi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.