Leontjuuh-gta Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Hallo ik heb een vraag over een map editor dit is mijn vraag? hoe kan ik met gta sa map editor een telepoort maken want ik bedoel zo'n teleport dat je eens in je savehouse bent of in een andere ruimte. Hoe kan ik dit maken de map editor of heb ik een ander programma nodig??? Bewerkt: 22 augustus 2009 door Leontjuuh-gta Reageren
Beagle Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Dit kan je niet in met de map editor doen.. Zo'n teleport, een geel gevalletje, heet een enex. Deze kan je geloof ik alleen linken aan interiors. Die moet je declareren in de IPL (en misschien ook de IDE). Als je een andere teleport wilt, een rood gevalletje, heet een sphere en in het spel word het een marker genoemd. Deze kan je scripten. Bewerkt: 22 augustus 2009 door Beagle Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 ik bedoel zo'n geel ding want sommige mods hebben dat en dat wil ik eigenlijk ook maken wat je er dan anders voor nodig??? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Deze moet je maken in de IPL en mogelijk ook de IDE bestanden. Als je nog weinig hier vanaf weet, is het misschien handiger als je even een tutorial erover leest, hier. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 oke ik zal kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.