Game-Fan Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Hallo, ik heb punten gekocht voor xbox360 en nu wil ik de uitbreiding van gta4 komen maar nu is mijn vraag, moet je eigenlijk gta4 helemaal hebben uitgespeeld om de uitbreiding te kunnen spelen? komen de extra voertuiggen er automatisch bij? of moet je ze er nog inzetten ofzo? Als je mannetje veranderd kan je tog niet meer de verhaallijn uitspelen? En je kan nooit meer met Niko spelen? alvast bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) 1. Je hoeft de verhaalijn van Niko niet te voltooien voor de content. 2.Verder komen de voertuigen samen met de content in het spel dus je hoeft alleen de content te starten en voila! 3.Ook als je met de content verder gaat begin je een nieuwe savegame. De oude (Met Niko) verlies je dus niet, dus je kan later altijd nog niko's afmaken. 4. Je kan altijd nog met Niko spelen. Bewerkt: 21 augustus 2009 door Danoontje_nl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Game-Fan Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 1. Je hoeft de verhaalijn van Niko niet te voltooien voor de content.2.Verder komen de voertuigen samen met de content in het spel dus je hoeft alleen de content te starten en voila! 3.Ook als je met de content verder gaat begin je een nieuwe savegame. De oude (Met Niko) verlies je dus niet, dus je kan later altijd nog niko's afmaken. 4. Je kan altijd nog met Niko spelen. Dus als ik het goed begrijp komen de missies niet door de verhaallijn door maar doen de missies zig heel appart afspelen dus je moet altijd een andere safegame maken voor de uitbreiding te spelen ik snap het eigelijk niet zo goed. alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 1. Je hoeft de verhaalijn van Niko niet te voltooien voor de content.2.Verder komen de voertuigen samen met de content in het spel dus je hoeft alleen de content te starten en voila! 3.Ook als je met de content verder gaat begin je een nieuwe savegame. De oude (Met Niko) verlies je dus niet, dus je kan later altijd nog niko's afmaken. 4. Je kan altijd nog met Niko spelen. Dus als ik het goed begrijp komen de missies niet door de verhaallijn door maar doen de missies zig heel appart afspelen dus je moet altijd een andere safegame maken voor de uitbreiding te spelen ik snap het eigelijk niet zo goed. alvast bedankt Je hebt 2 savegames; 1tje voor Niko's storyline, en de andere voor The Lost and Damned. Je speelt het niet te gelijkertijd. De storyline's zijn wel aan elkaar verbonden, maar dat is alles. Je kan gewoon als Niko spelen, en dan laad je een andere savegame waarmee je als Johny speelt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Game-Fan Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 >>> Door Jacky-2007: Minder onnodige quotes houdt topics netjes en overzichtelijk. [/Erase]<<< In het ergenstige geval dat je geen savegame van niko hebt dan kan je de story line tog niet meer spelen? dus als ik het goed begrijp is dat je eerst een keer moet saven anders kan je nooit meer met niko spelen? alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Niko's verhaalijn blijft gewoon hetzelfde. De story van de content heeft een hele eigen verhaalijn. En net zoals je met de story van niko saved,Save je nu precies hetzelfde met TLAD. Maar save niet op niko's savegame met de content! Uitroepteken was me voor. Bewerkt: 21 augustus 2009 door Danoontje_nl Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 De content geeft je duidelijk de mogelijkheid om op een ander saveslot The Lost and Damned op te slaan. Je hebt er in totaal een stuk of twaalf, dus dat komt zeker goed, ruimte te over.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Game-Fan Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Aah oke, ik begin het te begrijpen, dus je save't niko's savegame, dan koop je dat je word opgestart (niet meer met niko maar die anderen en dan speel je) en die savegame van niko speel je dan de gewone save-game op? dus je spel start altijd op met die andere of start je spel altijd op met niko? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Aah oke, ik begin het te begrijpen, dus je save't niko's savegame, dan koop je dat je word opgestart (niet meer met niko maar die anderen en dan speel je) en die savegame van niko speel je dan de gewone save-game op? dus je spel start altijd op met die andere of start je spel altijd op met niko? >>> Door Jacky-2007: Onjuiste info verwijderd<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Game-Fan Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Aah oke, ik begin het te begrijpen, dus je save't niko's savegame, dan koop je dat je word opgestart (niet meer met niko maar die anderen en dan speel je) en die savegame van niko speel je dan de gewone save-game op? dus je spel start altijd op met die andere of start je spel altijd op met niko? >>> Door Jacky-2007: Onjuiste info verwijderd<<< Dus eigelijk moet je ze appart opstarten ? dus je kan gta4 appart spelen en je kan TLAD appart spelen? en waar vind je gedownloaden games ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slaanesh Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Als je na het downloaden de game start begin je in je laatste save game. Start via het game menu een nieuw spel, dan kun je kiezen tussen GTA 4 en Lost and Damned. Als je voor TLaD kiest wordt er automatisch een aparte autosave gemaakt voor the lost and damned. Je raakt niets kwijt. In dit geval start je gewoon de game op zoals altijd en is de downloadable content meteen beschikbaar. Anders kun je die vinden in je Games Library. Bewerkt: 25 augustus 2009 door Slaanesh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 igi0n, ik begrijp dat je graag wil helpen, maar zorg dan wel dat je informatie klopt. Wat je hier zojuist zegt, klopt in ieder geval niet helemaal. De informatie die Slaanesh plaatst klopt wel, ik neem nog even de moeite om het duidelijk stapsgewijs uit te leggen, zodat het voor iedereen duidelijk is: Als je TLaD hebt gedownload, en je start de game, gebeurt het volgende: - Je ziet de loading screen artwork van The Lost and Damned; - De game begint; - Op het eerste moment dat je je safehouse krijgt, sla daar je spel op; - Je ziet nu ál je savegames en open saveslots; - Sla je TLaD game op in een "empty slot"; - Die savegame heeft nu de toevoeging TLAD - (missienaam). Ja kan altijd ingame wisselen van episode. Als je de Niko storyline weer wilt oppakken, ga je via het menu naar Game > Load > kies de savegame van de Niko Bellic Storyline. Wanneer je het spel afsluit, en je was in de TLaD episode bezig, zal het spel bij opstarten de loading screen artwok van TLaD laten zien, en je begint waar je gebleven was in de TLaD savegame. Wanneer je het spel afsluit, en je was in de Niko Bellic episode bezig, zal het spel bij opstarten de laoding screen artwork van GTA IV laten zien, en je begint waar je gebleven was in de Niko Bellic savegame. - Op je 360 Dashboard heb je dus nog steeds één game die je ziet genaamd "GTA IV"; - De Achievements worden opgeteld bij de reeds gehaalde GTA IV Achievements; - Wisselen van episodes doe je ingame (zie uitleg hierboven); - Géén van de episodes moet uitgespeeld zijn om een andere episode te kunnen laden. @ Game-Fan: Mocht je nu nog vragen hebben over bovenstaande, stuur mij dan gerust even een PM. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts