PowerPats Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 heb dus een hd tv in mijn kamer staan. En een van de eerste dingen die mij opviel was dat er een zogenaamde 'SpelModus' op de tv zit. Er staat dat het het beeld versnelt ofz, zo dat het vloeiender verloopt bij games. maar er staat ook bij, dat het beeldkwaliteit achteruit gaat. Ik heb dus een spel (battlefield 1943) gespeelt, met spelmodus aan en een andere keer met spelmodus uit. Ik merkte helemaal geen verschil. Mijn vraag: Wie gebruikt spelmodus ? en is het uberhaupt nodig voor iets ? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 ik vind het altijd beetje onzin ik heb op mijn pc scherm ook verschillende modus. game mode en dynamise moden en meer maar alleen met text en internet mode merk ik het dan geeft het scherm minder licht wat lekker is in het donker Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Het verschild een beetje per scherm, maar vaak is het OA dat de kleuren verranderen. (Bij games heb je andere kleurinstellingen nodig voor optimaal beeld dan tvb kijken.) offtopic: Over schermen gesproken, kan niet wachten op m'n 24 inch scherm, ergens einde dit jaar (tussen september en december ) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb ook verschillende modussen. Normaal/Film/Contrast hoog. Maar zit er geen enkel verschil in? Beetje raar. Reageren
XTR17 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ook hier op twee monitoren aanwegzig. Maar bij een scherm wordt mij optie altijd uitgeschakeld als ik GTA4 opstart Verder nooit naar die optie gekeken. Merk 1..2..3.. niet echt een verschil behalve het licht dat minder fel schijnt bij sommige keuzes. Reageren
Rullez Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ikzelf heb een gamemode ook op mijn Samsung tv en heb het zelf altijd aanstaan. Echt duidelijk zal je het niet merken, maar de echt scherpe randen verdwijnen dan. De mode smooth het beeld een beetje, maar qua game prestaties zal je er niks van merken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.