Jump to content

Vlad's revenge filmpje


Randomcharacter

Recommended Posts

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

hier is het filmpje en als het filmpje het niet doet hieronder is de link

MVG. rd

Link to comment
Delen op andere websites

Het is best wel geinig als Roman zegt "AW FOCK[/font] THIS SHIT!"

EN dan bam bam bam!

Maar ik denk dat je dit beter in het "Home made screen + Filmpjes" topic kon posten

o oke

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem al is een keer gezien en ik vind hem nog steeds vet ^_^ . Het is wel vet als je GTA IV op je P.C. hebt dat je al die mods in je game kunt zetten, maar de besturing is wel irritant op de P.C. :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

vet filmpje maar klopt niet die huis is afgebrandt en toch wordt roman daar vetrmoordt

Waarschijnlijk is vlad direct terug uit het water gegaan nadat niko weg is gegaan op de moordplaats.

Tegen die tijd kon het huis nog niet afgebrand zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk filmpje. :D

Alleen een beetje onrealistich, dat Vlad in de auto zit een Roman niks merkt.

Hetzelfde in Roman/Niko's huis.

MVG, I MICK I

Ja daar dacht ik ook aan. Ik dacht ook eerst dat Vlad een autobom onder de auto legde xD :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke het is wel grappig bedacht enzovoort, maar er klopt verder helemaal niks van ook in het filmpje is wat lag te speuren zoals Roman die vanuit zijn taxi bedrijf de bocht omgaat dan zie je dat hij de bocht om schuift. Dat is erg jammer. Verder is het wel grappig bedacht, maar Roman heeft Vlad niet vermoord, Dat heeft Niko gedaan. Roman zei tegen Niko dat hij het niet moest doen omdat Vlad nogal machtig was, maar Niko wou hier verder niet naar luisteren.

Verder wel grappig

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedankt voor de reacties allemaal ik ben een noob met gta IV op de pc

en dit is een samenwerking met een groep dus dti is me eerste filmpje dus srry dat het niet zo goed is

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...