Jump to content

Electro/House/Fidget/Techno topic

Recommended Posts

• Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jon-asses

47

• Think

23

• lexus123

19

• BV_1993

12

Geplaatst: (bewerkt)

Heey, ik ben ook wel een luisteraar van dat soort muziek. Vato Gonzalez is ook heel goed, hij maakt elk jaar van die lange mixtapes van al de beste techno van de tijd tussen zijn vorige en zijn nieuwe mixtape. Bijvoorbeeld hier zijn succesvolle Dirty House Mixtape 4. Allemaal in brokken natuurlijk - Youtube... Heej, maar weet iemand waar ik Mixtape 1 kan downloaden van hem? Ik kan hem nergens vinden..

Bewerkt: door Tommx
  • 2 maanden later...

House :duh:.

Trance & Hardtrance zijn nog wel chil. Maar heel die house meuk vind ik 8x niks, zit totaal geen energie achter naar mijn zin.

Bewerkt: door S-te-Fan
  • 1 maand later...
Geplaatst:

House :duh:.

Trance & Hardtrance zijn nog wel chil. Maar heel die house meuk vind ik 8x niks, zit totaal geen energie achter naar mijn zin.

Tja, smaken verschillen, ik vind dat er in Hardcore te veel nadruk op de beats ligt. En speedcore daar walg ik van :7

• 1 maand later...

Jesus, wat is het toch commercieel geworden allemaal...

http://www.youtube.c...h?v=MnAdBJYbBBk

Waren nog eens tijden!

Is muziek dan beter omdat bijna niemand er naar luistert? :7

Toen kwamen er nog goede tracks uit omdat toen nog alles op vinyl werdt uitgebracht. Als een stijl underground is zijn er ook kleine labels. Als je dus een vinyl wilt uitbrengen is dat hardstikke duur en moet succes verzekerd zijn. Daarom werden alleen de beste tracks gereleased. Tegenwoordig wordt alles digitaal op internet gegooid of de grote labels hebben zoveel geld en succes met andere artiesten dat ze zowat elkee artiest met een hitje contracteren en meer tracks van hun gaan uitbrengen :zz:. Dat verwaarloost de scene. Ook vind iedereen tegenwoordig bijna alles leuk wat op hen af wordt gegooid op de radio of internet. Moeten ze natuurlijk allemaal zelf weten.

Bewerkt: door S-te-Fan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...