S-te-Fan Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik ken heel da feest niet. Lijkt me wel leuk voor de fans. Geef mij maar AVIO Live Reageren
commando Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Er is weer een nieuwe electro track in ons midden: Eigen track.. In de beschrijving bij de video staan downloadlinks indien je hem wilt downloaden. Verspreiden mag (maar niet onder een andere naam uiteraard)! je had em ook pas bij het topic " Rate het nummer boven je! " laten zien, meteen gedownload van youtube en in playlist gestopt... echt lekker nummer. ff die orginal mix luisteren Keep on the good work! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Dankjewel! In de beschrijving staat een Zippyshare link. Dat is wel betere kwaliteit dan YouTube rip. Check ook m'n andere tracks! Reageren
BV_1993 Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik ga mss naar I Love Techno gaan, maar ik moet wel nog kijken voor Tickets. Ondertussen luister ik wel naar een Belgische klassieker uit de Electronische muziek. http://www.youtube.com/watch?v=ypAJVJ4JVq0 Reageren
BV_1993 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Heeft er iemand anders de nieuwe Daft Punk CD al beluisterd? Ik vind hem in ieder geval goed De nieuwe van Deadmau5, 4x4=12 is ook goed trouwens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.