Jump to content

Electro/House/Fidget/Techno topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind het geen muziek :N

Waarom?

Er komt geen eens zang in voor en er zitten geen instrumenten het is gewoon computer muziek en daar houd ik niet van, in muziek moet gevoel zitten daarom vind ik rap ook geen muziek.

In muziek moet power zitten, en house en dance is gewoon net dansen met een plank compleet geen gevoel :7

whahaha

Je zegt.'in muziek moet gevoel zitten, daarom vind ik rap ook geen muziek.'

Daar lach ik je echt om uit. Dat ej vindt dat er in electro of house of dergelijke geen gevoel zit, ok, maar rap komaan man. Dat is juist het muziekgenre met de sterkste lyrics, de muziek waar je het meest gevoel voro nodig hebt.

En in house en dance zit power.

Je post is een lachertje

• Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jon-asses

47

• Think

23

• lexus123

19

• BV_1993

12

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom?

Er komt geen eens zang in voor en er zitten geen instrumenten het is gewoon computer muziek en daar houd ik niet van, in muziek moet gevoel zitten daarom vind ik rap ook geen muziek.

In muziek moet power zitten, en house en dance is gewoon net dansen met een plank compleet geen gevoel :7

whahaha

Daar lach ik je echt om uit. Dat ej vindt dat er in electro of house of dergelijke geen gevoel zit, ok, maar rap komaan man. Dat is juist het muziekgenre met de sterkste lyrics, de muziek waar je het meest gevoel voro nodig hebt.

Je post is een lachertje

Daar maak je een grote fout: Rap is geen zang :7

Rap is alleen beroemd doordat er agressieve teksten inzit en dat vrouwen belachelijk worden gemaakt.

Rap bestaat alleen maar uit vunzige taal en scheldwoorden dat het niet meer normaal is.

Maar laten we weer ontopic gaan :duh:

(en leer is fatsoenlijk typen)

Bewerkt: door Metal-Bullets
Geplaatst:

Waarom?

whahaha

Je post is een lachertje

Daar maak je een grote fout: Rap is geen zang :7

Rap is alleen beroemd doordat er agressieve teksten inzit en dat vrouwen belachelijk worden gemaakt.

Rap bestaat alleen maar uit vunzige taal en scheldwoorden dat het niet meer normaal is.

Maar laten we weer ontopic gaan :duh:

Omg jij weet niet eens wat rap is man. Jij kent vast alleen maar de commerciele nummers van bv 50 cent.

Geplaatst:
Oooooooooh geniale muziek! Elke prutser die hier niet van uit zn plaat gaat moet maar lekker thuis blijven zitten zaterdagnacht :)

@hierboven; haha Armin van Buuren house _O_

Weer een FAIL van mij. :*D

Geplaatst:
Ik ken genoeg rappers

Maar dit is het topic rap niet dan kunnen we die beter aan maken in opinie ;)

Ja want dat is gruwelijk offtopic, dat mag hier niet. :7

Als je genoeg rappers kent, dan weet je ook dat er een verschil zit in commerciele kutrap en doordachte nummers met emotionele lyrics?

Dat week ik

Maar dat veel jongeren naar rap luisteren kom doordat het meeloperij is en daar heb ik een echt punt ;)

De meeste jongeren lopen ook als rappers en dan denk je bij jezelf doe eens normaal :7

Geplaatst:
Dat week ik

Maar dat veel jongeren naar rap luisteren kom doordat het meeloperij is en daar heb ik een echt punt ;)

Neen. :) + je bent jezelf nu al aan het tegenspreken. Das snel.

Maar weet je waarom ik die hele rap scene haat, omdat ik flink ben gepest en een eind aan mijn leven wilde maken door van die zogenaamde rappers. (en daar deed liederen vrolijk aan mee)

Als je zelf had meegemaakt wat ik heb gehad dan liep je met het precies dezelfde gevoelens rond.

Geplaatst:
Maar weet je waarom ik die hele rap scene haat, omdat ik flink ben gepest en een eind aan mijn leven wilde maken door van die zogenaamde rappers

Nu ben ik even niet mee? Hoezo wou jij een eind aan je leven maken door rap?

Geplaatst:
Maar weet je waarom ik die hele rap scene haat, omdat ik flink ben gepest en een eind aan mijn leven wilde maken door van die zogenaamde rappers

de meeste rap is ook helemaal niks. De enige goede is Tupac.

Verder heb ik ook niks met rap. Ik heb ook haat aan die gasten.

Geplaatst:

Nee door jongeren die mij hadden gepest waren rappers (en ook niet een klein beetje gepest)

Dat waren ongeveer 60 man die allemaal de broek laag hadden en van die diamantjes in de oren en lekker patserig rond liepen op school en gingen rappen.

En ik werd voor alles uitgescholden, ik werd tegen de muur aangeduwd enz.

Geplaatst:
Nee door jongeren die mij hadden gepest waren rappers (en ook niet een klein beetje gepest)

Dat waren ongeveer 60 man die allemaal de broek laag hadden en van die diamantjes in de oren en lekker patserig rond liepen op school en gingen rappen.

Oke dat is best erg. Dus haat je de muziek uit principe, niet omdat het 'slechte' muziek is?

Ahahahaha van die types als dit zeker: ik ben een kneus die denkt dat hij stoer is Dan zou ik ook een hekel aan rap krijgen. :7 Die eerste dan hè, die 2e kan er nog wel een beetje mee door.

Bewerkt: door BaasB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...