Jump to content

Electro/House/Fidget/Techno topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik ga hopelijk volgend jaar ook gaan. :) Deze vakantie al op Ten Days Off the Subs en Dr Lektroluv beziggezien en dat smaakt naar meer. :Y

Ik ben die nacht ook geweest :tu:

Sound of Stereo waren geweldig, jong talent.

Mr magnetik

goed liedje van hem:

Een van de vetste ooit:

OMG jij was er ook? _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jon-asses

    47

  • Think

    23

  • lexus123

    19

  • BV_1993

    12

Ja, was echt een leuk feestje, wij stonden bijna ganse nacht daar vanvoor op de verhoogje de rechterkanter

Bovendien stond daar zelf nog zo'n blazer waardoor het de perfecte temperatuur was.

Ik vond het wel spijtig dat ze die mensen van die driehoek duwde en dat het publiek dan blikjes smeet.

Hoe die ene gast een handtekening vroeg van Lektroluv was cool ^_^

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, was echt een leuk feestje, wij stonden bijna ganse nacht daar vanvoor op de verhoogje de rechterkanter

Bovendien stond daar zelf nog zo'n blazer waardoor het de perfecte temperatuur was.

Ik vond het wel spijtig dat ze die mensen van die driehoek duwde en dat het publiek dan blikjes smeet.

Hoe die ene gast een handtekening vroeg van Lektroluv was cool ^_^

Omg ik stond daar ook!! Rechts naast die driehoek eh? Ik ben er ff met maat opgeweest maar erafgeduwd na 30 sec :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, was echt een leuk feestje, wij stonden bijna ganse nacht daar vanvoor op de verhoogje de rechterkanter

Bovendien stond daar zelf nog zo'n blazer waardoor het de perfecte temperatuur was.

Ik vond het wel spijtig dat ze die mensen van die driehoek duwde en dat het publiek dan blikjes smeet.

Hoe die ene gast een handtekening vroeg van Lektroluv was cool ^_^

Omg ik stond daar ook!! Rechts naast die driehoek eh? Ik ben er ff met maat opgeweest maar erafgeduwd na 30 sec :N

Ja, ik vond het flauw van die security. Wel grappig dat er op een gegeven moment wel 8 man opstond :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, was echt een leuk feestje, wij stonden bijna ganse nacht daar vanvoor op de verhoogje de rechterkanter

Bovendien stond daar zelf nog zo'n blazer waardoor het de perfecte temperatuur was.

Ik vond het wel spijtig dat ze die mensen van die driehoek duwde en dat het publiek dan blikjes smeet.

Hoe die ene gast een handtekening vroeg van Lektroluv was cool ^_^

Omg ik stond daar ook!! Rechts naast die driehoek eh? Ik ben er ff met maat opgeweest maar erafgeduwd na 30 sec :N

Ja, ik vond het flauw van die security. Wel grappig dat er op een gegeven moment wel 8 man opstond :puh:

Jup, toen ik er opstond stonden er ook wel wat op. Vooral vrouwen. Die werden minder hardhandig erafgedaan denk ik. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik volgend jaar maar naar ILT ga. Ik ben dan 16 en m'n vrienden ook. Het duurt wel lang, van 7 tot 6!

+ 1 met de zomertijd/wintertijd. (edit: dit jaar toch, volgend jaar zal het waarschijnlijk weer op een andere datum vallen)

Gelukkig dat het zo lang duurt want het is een dure nacht. Maar al goed dat ze gratis water uit delen.

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik volgend jaar maar naar ILT ga. Ik ben dan 16 en m'n vrienden ook. Het duurt wel lang, van 7 tot 6!

+ 1 met de zomertijd/wintertijd. (edit: dit jaar toch, volgend jaar zal het waarschijnlijk weer op een andere datum vallen)

Gelukkig dat het zo lang duurt want het is een dure nacht. Maar al goed dat ze gratis water uit delen.

€50 entree noem ik niet echt duur voor vele top DJ's. Sensation White is €80...

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we dit topic niet beter omtoveren naar een algemeen ''Electro & Techno''-topic. Het heeft namelijk niet veel meer weg van Crookers.

Done :)

Ik ga trouwens bijna een eigen mix van Crookers uploaden, lekker amateuristisch maar kom. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee door jongeren die mij hadden gepest waren rappers (en ook niet een klein beetje gepest)

Dat waren ongeveer 60 man die allemaal de broek laag hadden en van die diamantjes in de oren en lekker patserig rond liepen op school en gingen rappen.

En ik werd voor alles uitgescholden, ik werd tegen de muur aangeduwd enz.

Zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus man, waarom ga je die troep posten in een topic die is bedoelt voor de beste muzieksoorten ooit? :? Mijn muzieksmaak mag dan misschien wat meer mainstream zijn, mijn favoriete artiesten zijn deadmau5, Daft Punk, Tiësto, Kavinsky (hoewel die laatste twee misschien wat meer de Dance / Trance kant opgaan...). Toch vind ik deze muziek wel goed, en ik zal eens even kijken of ik nog wat meer muziek van The Crookers kan vinden, na het luisteren van deze drie nummers smaakt de muziek naar meer :):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we dit topic niet beter omtoveren naar een algemeen ''Electro & Techno''-topic. Het heeft namelijk niet veel meer weg van Crookers.

Done :)

Ik ga trouwens bijna een eigen mix van Crookers uploaden, lekker amateuristisch maar kom. :D

Met wat mix je? Ik klooi af en toe wat rond met Traktor DJ en Ableton Live 8.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...