Jump to content

Electro/House/Fidget/Techno topic


Jon-asses

Recommended Posts

Kunnen we dit topic niet beter omtoveren naar een algemeen ''Electro & Techno''-topic. Het heeft namelijk niet veel meer weg van Crookers.

Done :)

Ik ga trouwens bijna een eigen mix van Crookers uploaden, lekker amateuristisch maar kom. :D

Met wat mix je? Ik klooi af en toe wat rond met Traktor DJ en Ableton Live 8.

Magix music maker :D :D

Maar FL studio snapte ik niets van en virtual dj, tja..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jon-asses

    47

  • Think

    23

  • lexus123

    19

  • BV_1993

    12

Nee door jongeren die mij hadden gepest waren rappers (en ook niet een klein beetje gepest)

Dat waren ongeveer 60 man die allemaal de broek laag hadden en van die diamantjes in de oren en lekker patserig rond liepen op school en gingen rappen.

En ik werd voor alles uitgescholden, ik werd tegen de muur aangeduwd enz.

Zo?

Zo erg weer niet

Link to comment
Delen op andere websites

Nummer die ik geweldig vind.

Crookers:

DIM:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

DEADMAU5(4:27+meer GENIAAL!):

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Justice - Phantom PT2 (Boys Noize Remix):

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Die mix van Boys Noize is echt goed :tu:

EDIT: Ohja, DIM heeft ook nog een goede Remix:

En je moet ook eens zoeken naar PUZIQue (BN + DIM)

Don't Go oa.

De sample van van We're all Prostitutes: :puh:

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...