lexus123 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Het is niet de beste line-up ooit, maar nog steeds gruwelijk vet natuurlijk. Ik ga nog niet gaan dit jaar, veel vrienden gaan maar ik mag niet. Naja volgend jaar dan. Ik ga er ook volgend jaar heen, wel jammer dat het helemaal in Gent is Reageren
Jon-asses Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Het is niet de beste line-up ooit, maar nog steeds gruwelijk vet natuurlijk. Ik ga nog niet gaan dit jaar, veel vrienden gaan maar ik mag niet. Naja volgend jaar dan. Ik ga er ook volgend jaar heen, wel jammer dat het helemaal in Gent is Hihi ik woon in deelgemeente van Gent. Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Het is niet de beste line-up ooit, maar nog steeds gruwelijk vet natuurlijk. Ik ga nog niet gaan dit jaar, veel vrienden gaan maar ik mag niet. Naja volgend jaar dan. Ik ga er ook volgend jaar heen, wel jammer dat het helemaal in Gent is Hihi ik woon in deelgemeente van Gent. Slecht uitgeknipt, maar dit is mijn route: Gelukkig heb ik een treinkaart waarmee ik gratis kan Reageren
Think Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 (bewerkt) Soulwax organise une nouvelle Soulwax-mas, elle se déroulera le 19 décembre à la Lotto Arena d’Anvers. Plus d’info bientôt! Spijtig niet meer in Gent Nieuwe POWER van Boys Noize (Promo) ..... Fake Blood Heeft trouwens ook een nieuwe EP ( Fix Your Accent EP) Bewerkt: 7 september 2009 door Think Reageren
Think Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Fukkk Offf Bewerkt: 8 september 2009 door Think Reageren
Think Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) Ik vind Fake Blood's oude mixen beter. Hij heeft ook een nieuwe EP uit met 3 producties. wow Moet je zien op ILT Len Faki Bewerkt: 14 september 2009 door Think Reageren
Think Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) ZAterdag naar 'THIS BEAT IS ELECTRONIC' 20 jaar electronische muziek in België in de vooruit, lekker feestje. Overdag is het THIS STREET IS ELECTRONIC in Sint-Pietersnieuwstraat, Lammerstraat, Walpoortstraat and Kortedagsteeg Bewerkt: 14 september 2009 door Think Reageren
Think Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Bewerkt: 18 september 2009 door Think Reageren
Jon-asses Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) Bewerkt: 5 oktober 2009 door Jon-asses Reageren
Ferre Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 For Lack Of A Better Name en Power zijn nu uit. Power is knallende electro, FLACK is helaas een compilatie-cd, wel oke. Alleen die Rob Faggot van Pendulum moet oprotten. Toch ben ik meer van de Ed Banger en de Boysnoize Records. Dim Mak en Institubes vind ik minder. Vooral Dim Mak en Crookers vind ik meer irritante herrie. Sowieso zijn vocals kut. Ik ben meer van artiesten/labels en niet van genres. Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Beetje laat maarja, de tracklist van POWER: 1. Gax 2. Kontact me 3. Starter 4. Jeffer 5. Transmission 6. Nerve 7. Trooper 8. Drummer 9. Sweet Light 10. Rozz Box 11. Nott 12. Heart Attack Komt in oktober: KLIK Reageren
PorZ19 Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 (bewerkt) ik vind house nog wel gaan, dat luister ik soms ik luisterde vroeger, techno en jumpstyle, best goede muziek toen, maar verkloot toen, sommige het voor kinderen gingen maken nu luister ik vooral hardstyle en Hardcore, das muziek house vind ik soms te slap, (miss omdat hc en hs luister) Bewerkt: 9 oktober 2009 door PorZ19 Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Mooie lange mix van Deadmau5 - 6:00:00 Hoe was het op ILT?? Bewerkt: 27 oktober 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.