Jump to content

Electro/House/Fidget/Techno topic

Recommended Posts

Geplaatst:

2iuxlhi.jpg

Hebben we hem allemaal? ;)

Ja hoor, ik hem em. Gedownload weliswaar maarja, hij is wel weer vet. Zoals je van Boys Noize verwacht :Y

• Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jon-asses

47

• Think

23

• lexus123

19

• BV_1993

12

Geplaatst:

Ik heb em ook maar de promo, dus dat stemmetje 'hello this is the new boys noize album power brought to you by boys noize records, good stuff.' komt er altijd in. Lexus kan je ff het goede album uploaden? :D

Geplaatst:

Ik vind het vette muziek maar wrm alleen maar van crookers XD

In mcla(midnight club la) vind ik de muziek ook vet ;)

Geplaatst:

Dat soort electro neigt meer naar de kant van chiptune in een club sausjes. Vind het irritante herrie. Geef mij maar de distortion en rock n roll achtige kant Mr. Oizo, SebastiAn, Boys Noize en Housemeister.

Geplaatst:

Hihi ampersand, ja vind ik ook wel redelijk, alleen ben ik die 2 liedjes wel al wat beugehoord. En ja die klassieker van Boys Noize is natuurlijk heilig. _O_

Geplaatst:

Jongens, ik ga een djduo starten met een vriend van mij. om al direct wat naamsbekendheid te krijgen heb ik mijn laatste mix, megamix van Sound Of Stereo, geupload op youtube. Please neem allemaal eens een kijkje!

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...