Basssss Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik peds en auto's verder kan zien? Nu zie ik ze pas vanaf 20 meter ofzo, dat kan best irritant zijn als je SA-MP speelt. Dus weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg dat ik ze van verderweg al kan zien? Alvast bedankt. Bewerkt: 22 augustus 2009 door Basssss Reageren
Dakendak Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Misschien je distance view verder zetten ? Of staat hij al op maximum? Reageren
Basssss Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Alles staat gewoon op het maximale. Reageren
Beagle Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Er zijn zover ik weet geen mods die dit kunnen verbeteren. Je kan dit denk ik ook alleen maar programmeren, je zal dan in C++ in de DirectX (d3d9.dll) dll van San Andreas moeten klooien, en dit is behoorlijk lastig. En dan ook nog te bedenken dat het voor SAMP is, die deze DLL zelf ook gebruikt, en nog een hele zooi, zal dit niet gaan lukken.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.