Jump to content

[SA|OV]Hoe installeer ik deze mod?


Beagle

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben een beetje nieuw met het modden, ik heb al een aantal guides gelezen. IMG tool snap ik allemaal, maar dat CLEO 3 snap ik helemaal niks van

Ik heb deze mod gedownload," kan iemand me helpen hoe ik het er in moet zetten? Ik heb al de ReadMe gelezen, maar die was niet echt duidelijk..

Alvast bedankt! :tu:

Wesley

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    12

  • _Night-Men_

    4

  • joeri1994

    3

  • Love_Magic

    3

1) Installeer CLEO3 en maak een map genaamd "CLEO" aan in de San Andreas map.

2) Kopieer het bestand wat eindigt op .cs naar de map "CLEO" die je net aangemaakt hebt.

3) Maak een map "CLEO_TEXT" aan in de map "CLEO". Zet hier het bestand wat eindigt op .fxt in.

4) Download de GXTHook (staat links) en zet de GXTHook.cleo in de map CLEO_TEXT.

Overigens is het markeren van de download als defect omdat jij de readme niet snapt erg krom; de mod werkt namelijk gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gelukt! Bedankt :)

En als je nu een andere er in wilt zetten, maar Prison Escape zet je alleen het .fxt er in en dan ben je klaar?

Wesley

Ik heb hem trouwens niet gemarkeerd als defect.

Bewerkt: door Wesley211
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Misschien een idee om CLEO3 naar CLEO4 te veranderen? CLEO4 is veel stabieler, en voorkomt een hoop vragen als CLEO3 weer eens crasht of als een CLEO4 mod niet werk in de CLEO3 library.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hey,

Ik heb meerdere IMG tools gedownload, mijn San Andreas gedowngrade naar 1.0 en ik zit met een probleem:

Als ik de SAMI tool gebruik zie ik de voertuigen in het spel niet

Als ik een van mijn IMG tools gebruik, komt er een bericht als ik het opstart:

' Failed to set data for '' '

En dan als ik op Open klik, en naar de GTA3.IMG ga, dan krijg ik bericht;

Ready beyond end of file.

En na dit bericht staat er beneden in het programma;

Archive closed.

Dit gebeurt bij elk IMG tooltje.. :S

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Hoi,

Ik heb deze link: http://files.gtainside.com/downloads/ftpf/1290643099_Fokker 100.rar

Gedownloaded toen heb ik IMG tool geopend en file--> open gta3 gedaan.

Toen kwam de lijst met voertuigen enz.

Toen heb ik de shamal ddf gereplaced met shamal txd.

Maar nu staat er shamal ddf en shamal txd onder elkaar is dit wel helemaal de bedoeling.

Maar in het spel staat nog steeds de zelfde shamal :bonk: ik heb het ook met andere voertuigen geprobeerd maar doet het ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Samenvatting.

Ik heb verschillende keren geprobeerd de wel bekende "Bodyguard Mod" te downloaden & te installeren, maar dit wil maar niet lukken.

Ook heb ik verschillende politie-auto's gedownload met verschillende sirene-functies, maar deze doen het lang niet allemaal.

Bodyguard mod

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het komt omdat ik een vrij nieuwe GTA4 heb (december 2010)...

Sirene

Zoals in

goed te zien is, zijn er extra functie's voor de sirene, maar die werken bij mij niet! Help!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 6 maanden later...

Ehm ik heb een MPACK mod gedownload, alleen bij het openen in "New Game" sluit GTA zichzelf af, en krijg ik de melding: "GTA San Andreas werkt niet meer" oid. wat doe ik fout? Ik doe het precies zoals in deze tutorial!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...