Jump to content

Schijterige Peds

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je de volgende code toevoegt zal dit niet gebeuren en hij zal je vermoorden (als je dat hebt ingesteld).

0350: set_actor 10@ maintain_position_when_attacked 1

Hij blijft wel staan op dezelfde plaats, maar daarvoor kan je de code walk_to voor gebruiken.

05DE: AS_actor 54@ walk_around_ped_path

Geplaatst:
Als je de volgende code toevoegt zal dit niet gebeuren en hij zal je vermoorden (als je dat hebt ingesteld).

0350: set_actor 10@ maintain_position_when_attacked 1

Hij blijft wel staan op dezelfde plaats, maar daarvoor kan je de code walk_to voor gebruiken.

05DE: AS_actor 54@ walk_around_ped_path

Bedankt, het is al een stuk beter. Ik heb nu beide codes gebruikt, maar wanneer ik het gevecht start zit hij op zijn hurken. (niet met zijn handen boven z'n hoofd) Wanneer ik dan op hem recht staat hij op en steekt hij zijn handen omhoog, vervolgens schiet ik op hem en dan begint hij ook te schieten natuurlijk. :puh:

Hoort dit of kan ik nog iets toevoegen dat hij gelijkt begint aan te vallen?

Grtz RD

Geplaatst:

:AIMING
wait 0
if
0457:   player $PLAYER_CHAR aiming_at_actor 1@
jf @AIMING
0350: set_actor 1@ maintain_position_when_attacked 1
05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR

Niet getest.

Het werkt als volgt:

We controleren eerst of de speler mikt op actor 1@ (0457). Is dit zo, zetten we deze actor op zijn positie zodat hij niet wegrent o.i.d. (0350) Daarna laten we de actor op de speler schieten om de speler te vermoorden (05E2).

Misschien moet je 05DE (staat in post Bierbuikje) erbij gebruiken zodat 1@ niet stilstaat.

PS: Je moet 1@ natuurlijk veranderen in je actor.

Geplaatst:
:AIMING
wait 0
if
0457:   player $PLAYER_CHAR aiming_at_actor 1@
jf @AIMING
0350: set_actor 1@ maintain_position_when_attacked 1
05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR

Niet getest.

Het werkt als volgt:

We controleren eerst of de speler mikt op actor 1@ (0457). Is dit zo, zetten we deze actor op zijn positie zodat hij niet wegrent o.i.d. (0350) Daarna laten we de actor op de speler schieten om de speler te vermoorden (05E2).

Misschien moet je 05DE (staat in post Bierbuikje) erbij gebruiken zodat 1@ niet stilstaat.

PS: Je moet 1@ natuurlijk veranderen in je actor.

Bedankt voor de mogelijk oplossing DFD maar ik heb het al opgelost. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...