gangster28 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 hallo ik zag gister dat ik ineens een stuk of 6 mappen miste en nog wat anderen bestand ,toen keek in in de prullenbak daar stond niks in en bij start->zoeken en dan de naam van een van die mappen laten zoeken en toen vond hij niks dus nou is de vraag ,weet iemand waar die mappen zijn? :blink: Reageren
Timovich Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Volgende keer een iets duidelijkere topic titel a.u.b! Heb je niet toevallig een virus etc.? Of spyware? Probeer Hitman Pro, niet dat ze dan weer terug komen denk ik maar misschien gebeurd het dan niet nog een keer Reageren
T@rget Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Als de mappen verdwenen zijn heb je michien een dropper op je PC ieddere dag virus scanner updaten dan krijg je vanzelf wel een nieuwe vdf en dan word hij vast wel vewijderd Reageren
X-TX Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Het kan een virus zijn ja, maar Windows die maakt ook 'tijdelijke mappen' in Temp. Misschien dat je daar die mappen terug kunt vinden. C:\Documents and Settings\X-TX\Local Settings\Temp En vervang de 'C' en de 'X-TX' voor je eigen instellingen. Ik ben zelf ook wat dingen kwijt, meestal vind ik ze terug in die map. Kijk ook effen in mijn eigen tutorial over die map> klik hier Reageren
gangster28 Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Het kan een virus zijn ja, maar Windows die maakt ook 'tijdelijke mappen' in Temp. Misschien dat je daar die mappen terug kunt vinden.C:\Documents and Settings\X-TX\Local Settings\Temp En vervang de 'C' en de 'X-TX' voor je eigen instellingen. Ik ben zelf ook wat dingen kwijt, meestal vind ik ze terug in die map. Kijk ook effen in mijn eigen tutorial over die map> klik hier hey bedankt ik heb al mijn bestanden weer terug :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.