$NeoSyp$ Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Hallo allemaal, Mijn netbook heeft (gelukkig) Windows Xp en een Vista, dus een fout met compatibility kan het niet zijn. Uiteraard had ik voor het openen van dit topic al het een en ander uitgezocht maar meer dan een vage beschrijving van een resolutiefout die op te lossen was met een extrerne monitor, kwam ik niet (en daarbij hielp het niet eens). Drivers heb ik ook al geupdate, geen resultaat Ter bevestiging, iemand die Vice City speelt op een EeePC 1000H (ouder model dan ik heb) : Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Compatibiliteitsmodus is nog steeds een openstaande optie. Probeer een oudere Windows zoals Windows 95/98 eens. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Probeer Windows 2000/XP eens, op 95 en 98 draait Gta: SA niet..Download dit programma, scan ermee en download ALLE drivers voor je PC(soms vindt hij dingen voor programma's, bijvoorbeeld DivX, deze moet je niet installeren). P.S.: Bij de setup GOED OPLETTEN, je moet uitvinken dat je die virusscanner die erbij zit installeert. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Helaas, compatibiliteitsmodus haalt niets uit. Bij 98 crasht het net zo goed en bij 95 krijg ik de melding dat GTAVC (en III) niet werkt op Windows 95.. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.