GwnHugo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik ben weer even bezig geweest met paint shop pro en ik het een nieuwe signature gemaakt. Ik heb nu een heel andere stijl gekozen dan de andere. Persoonlijk vind ik hem wel goed gelukt, maar hij kan nog wel beter. Maar ik ben nog alles een beetje aan het uitproberen. comments en rates? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 John= Dat plaatje ken ik, maar je hebt het best ''oud'' gemaakt, maar ik vind het eigenlijk best mooi! 7/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 John . Ik vind het wel een mooi wazig effect en de kleur en het lettertype past goed bij de rest van het plaatje. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.