Jump to content

GTA IV start niet meer op.


GTAIV14

Recommended Posts

2h7pixu.jpg

Hoe kan dit? Ik kon het spel altijd spelen, ik het de storyline al helemaal gehaald enzo en nu dit opeens.

Ik had een nieuwe computer gekocht zodat deze GTA IV aankon. Nu heb ik 'm altijd goed kunnen spelen, maar het werd is tijd dat ik mijn oude computer weg deed en mijn nieuwe computer zijn plekje ging vervangen. Dus ik heb de oude computer met de nieuwe verwisseld en ik krijg opeens deze melding. Hoe kan dit? Het kan toch niet komen omdat de computer een nieuw plekje heeft gekregen thuis? :S

Misschien nog wel iets; een dag voordat ik de computers ging verplaatsen probeerde ik GTAI en GTA II te installeren want het leek mij wel is leuk om deze te spelen. Maar mijn computer is waarschijnlijk 'te nieuw' voor deze spellen. Want het beeld deed het niet goed, dus klikte ik maar op exit. En daarna nog een keer opnieuw geprobeerd en daarna kreeg ik meldingen met 'rapport verzenden'. Dus toen dacht ik ''boeie, het is toch een oud spel''.

Misschien kan dit er ook iets mee te maken hebben? Dat lijk mij erg sterk, maar toch meld ik het even voor het geval dat.

En als ik het spel toch moet herinstalleren, waar kan ik dan de savegames vinden zodat ik het spel niet opnieuw hoeft te doen?

Bewerkt: door GTAIV14
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, maar dan wil ik wel van mijn savegames een kopie maken zodat ik niet overnieuw hoef te beginnen. Nu las ik ergens dat je daarvoor een programma moet hebben om deze zichtbaar te maken (?) Kan iemand mij daarmee helpen, wat heb ik nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...