jordir Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 is het hier bij dat je bijvoorbeeld alleen maar een knuppel mag gebruiken of mag je ze alle bij gebruiken ? en wat raden jullie aan mes of knuppel ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 het zijn counter acties dus mij lijkt het dat je het best met een knuppel of mes kan doen. I Prefer Baseball Bat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 is het hier bij dat je bijvoorbeeld alleen maar een knuppel mag gebruiken of mag je ze alle bij gebruiken ?en wat raden jullie aan mes of knuppel ?? Finish Him is toch die 10 melee counters in 4 minuten he? Dat is geen vuurwapen gebruiken, in principe mag 't dus allebei. Als je echt zekerheid wilt doe je 't gewoon met je vuisten. Deze trophy kan wel geblokkeerd worden door cheatgebruik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 ik raad je aan om met je vuisten te doen want dan kan je 2 melee's doen op een poppetje voordat hij dood is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb hem met de vuist gehaald. Het is een gemakkelijke achievement om te halen vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 moet je gewoon slaan of moet je zo van die special moves doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 moet je gewoon slaan of moet je zo van die special moves doen? Special moves. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 ik pak mijn mes. ik vind het niet echt eenvoudig om te zien wanneer je precies moet ontwijken, je moet eigenlijk op het juiste moment gokken. ik heb de troffee al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 ik pak mijn mes. ik vind het niet echt eenvoudig om te zien wanneer je precies moet ontwijken, je moet eigenlijk op het juiste moment gokken. ik heb de troffee al ik druk gewoon de hele tijd op A(xbox360) X(PS3) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 moet je gewoon slaan of moet je zo van die special moves doen? Special moves. ow, ty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Mij lijkt een goede manier om dit te halen: ga met een mes naar 1 van de steigers in Middle Park, vaak staat hier een vrouw, slaag deze vrouw eerst een paar keer, dan pak je je mes, veel omschouwers zullen namelijk de vrouw verdedigen en zo zal je met groot gemak aan 10 personen komen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Mij lijkt een goede manier om dit te halen:ga met een mes naar 1 van de steigers in Middle Park, vaak staat hier een vrouw, slaag deze vrouw eerst een paar keer, dan pak je je mes, veel omschouwers zullen namelijk de vrouw verdedigen en zo zal je met groot gemak aan 10 personen komen . wat je ook kan doen is naar helitours gaan, daar staan vele mensen op het landingsplatform en ook nog veel mensen die staan te wachten in de rij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Wat degene boven me al zei is vele malen handiger. Je gaat gewoon naar Helitours. De mensen bij Helitours worden namelijk altijd boos en gaan terugslaan. Als je dood gaat, geen probleem. Had ik ook. Ik had 8 melee-counters en toen werd ik gekilled. Spawnde bij een ziekenhuis en ik sloeg er weer op los. Zolang je het maar binnen de 4 minuten doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Inderdaad is die van SNIPER44 beter, aangezien ze daar dus terugvechten (bij helitours dus) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Inderdaad is die van SNIPER44 beter, aangezien ze daar dus terugvechten (bij helitours dus) Geloof me, als je een vrouw slaagt in Middle Park, staan er neens 4 mannen om haar te verdedigen, wanneer je slaags met die bent komen er nog, maar er zijn meerdere manieren, natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.