Jump to content

Wall ride Backflip


''CJ''

Recommended Posts

Ik zoek een locatie voor de wallride backflip. Ik heb hem 1 keer gedaan, maar ben vergeten de locatie te onthouden (dom!). Het zijn de trappen voor een huis, daar rij je tegenaan, wallride dan het huis omhoog en dan een backflip om weer goed terecht te komen.

Weet iemand een goede locatie?

Bvd

~~

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een locatie voor de wallride backflip. Ik heb hem 1 keer gedaan, maar ben vergeten de locatie te onthouden (dom!). Het zijn de trappen voor een huis, daar rij je tegenaan, wallride dan het huis omhoog en dan een backflip om weer goed terecht te komen.

Weet iemand een goede locatie?

Bvd

~~

Bedoel je meschien de StuntJump in Westmister/Alderney..

Daar heb je ook een stunt over een trap bij een huis

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie snappen mij niet denk ik. Misschien helpt dit. Een beetje a la de stunt van 01:26

Hij begint bij 01:20.

Dit bedoelde ik dus, de trap oprijden, de muur op, alleen dan een backflip maken, en niet zo raar draaien, Maar dit filmpje is SA, niet IV.

~~

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen, ga eens zoeken in Alderney, en dan vooral het noordelijke- en middelste deel van dat eiland. Op Alderney staan veel huizen met trapjes ervoor, dus gegarandeerd dat het daar ergens is geweest. Succes! :Y Als je de juiste plek gevonden hebt, wil je hem dan hier posten?

Misschien dat anderen zich nog straten/locaties weten waar dit eventueel kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen, ga eens zoeken in Alderney, en dan vooral het noordelijke- en middelste deel van dat eiland. Op Alderney staan veel huizen met trapjes ervoor, dus gegarandeerd dat het daar ergens is geweest. Succes! :Y Als je de juiste plek gevonden hebt, wil je hem dan hier posten?

Misschien dat anderen zich nog straten/locaties weten waar dit eventueel kan?

Zal ik doen, Bedankt!

~~

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...