Jump to content

Formula 1 2010

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

singaporegp.jpg

Formule 1 2009/2010

Ontwikkelaar Codemasters

Uitgever Codemasters

Genre Racing

Platforms PSP - Wii - PS3 - PC (Windows) - Xbox 360

Aantal spelers

Release einde 2009 / 2de kwartaal 2010

Demo Zie filmpje

Codemasters heeft deze week wat meer informatie vrijgegeven over het Formule 1-spel dat later dit jaar zal uitkomen. F1 2009 zal in eerste instantie alleen voor de Nintendo Wii en Sony PSP, twee consoles met lage grafische opties, uitkomen. Voor de zwaardere systemen Xbox 360, Playstation 3 en de PC zal volgend jaar pas F1 2010 uitkomen.

F1 2009 zal alles hebben wat de Formule 1 in het echte seizoen 2009 ook heeft. Zo zullen de auto's slicks hebben, zijn ze aangepast aan de aërodynamische veranderingen van dit jaar en kunnen de spelers zelfs gebruik maken van het Kinetic Energy Recovery System (KERS).

Codemasters heeft al flink wat ervaring met het uitbrengen van realistische racespellen, waarvan de Colin McRae Rally-spellen en de DTM Race Driver-serie de bekendste zijn.

Trailer F1 2010:

Eerste gameplay (PSP en Wii, maar op PC zal het er veel mooier uitzien ;) )

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Ik ga het spel zeker kopen (voor PC) :Y. Ik kan niet wachten wanneer het uitkomt, maar het zal er zeker super uitzien! Ik ben razend benieuwd naar het eindresultaat en haast me bij de release zo snel mogelijk naar de winkelrekken. Het spel zal de engine van Race Driver: Grid en Dirt 2 gebruiken, dus kan het niet anders dan goed zijn! ^_^

Bewerkt: door Miek
  • 1 maand later...
Geplaatst:

ik ga het zeker halen voor de ps3.

Ik hoop dat het een geweldig spel wordt ik verheug me er erg op.

Het is toch de mooiste raceclasse om te zien en mee te rijden.En ik verwacht dat het spel ook heel realistisch is en zeer goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...