vw53steven Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Hoi iedereen Ik heb een paar vragen 1. hoe kan je zien of je server online is (dus dat hij in de lijst staat bij tabblad ''internet''? 2. hoe kan je een server opzoeken door de hostname in te vullen ofzo? alvast bedankt Gr. Steven Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Zien of je eigen server online is kan niet (tenzij een externe hoster) omdat je zelf naar je server connect met localhost:7777 ook wel bekend onder het ip 127.0.0.1:7777, en de meeste providers het niet toestaan om naar localhost een connectie te maken via het externe ip. Server opzoeken kan niet geloof ik (ik kan het nu niet checken), maar hopelijk is dit wel mogelijk met de 0.3 client die binnenkort verwacht wordt. Je kan wel een server op hostname zoeken op Game-Monitor.com Bewerkt: 22 augustus 2009 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.