christitan Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik ben voor een aankomende LAn party met vrienden aan het freuebelen geraakt met Multi Theft Auto voor GTA-SA. De server starten gaat prima, de client starten ook, als ik via mijn eign client wil joinen op mijn eigen lokale server zie ik wel dat ik geconnect ben, echter ik krijg bij de client links bovenin zo'n rode balk met mutliplayer 1.0 bla bla bla en de rest van het scherm blijft zwart... wel krijg ik evt. messages die ik bij de server invoer... Als ik echter met mijn client connect op een internet server, werkt het meest van de gevallen wel, ook eerst rode balk, maar dan begint het spel... Enig idee waar ik wat verkeerd doe? Heb de laatste versie van Multi Theft auto, en versie 1.0 van GTA-SA. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Ik ben voor een aankomende LAn party met vrienden aan het freuebelen geraakt met Multi Theft Auto voor GTA-SA.De server starten gaat prima, de client starten ook, als ik via mijn eign client wil joinen op mijn eigen lokale server zie ik wel dat ik geconnect ben, echter ik krijg bij de client links bovenin zo'n rode balk met mutliplayer 1.0 bla bla bla en de rest van het scherm blijft zwart... wel krijg ik evt. messages die ik bij de server invoer... Als ik echter met mijn client connect op een internet server, werkt het meest van de gevallen wel, ook eerst rode balk, maar dan begint het spel... Enig idee waar ik wat verkeerd doe? Heb de laatste versie van Multi Theft auto, en versie 1.0 van GTA-SA. Wat krijg je op links bovin in op het scherm? Graag niet zo afgedankt typen, is nogal moeilijk te lezen. Bewerkt: 22 augustus 2009 door CoolieJoolie Reageren
christitan Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik ben voor een aankomende LAn party met vrienden aan het freuebelen geraakt met Multi Theft Auto voor GTA-SA.De server starten gaat prima, de client starten ook, als ik via mijn eign client wil joinen op mijn eigen lokale server zie ik wel dat ik geconnect ben, echter ik krijg bij de client links bovenin zo'n rode balk met mutliplayer 1.0 bla bla bla en de rest van het scherm blijft zwart... wel krijg ik evt. messages die ik bij de server invoer... Als ik echter met mijn client connect op een internet server, werkt het meest van de gevallen wel, ook eerst rode balk, maar dan begint het spel... Enig idee waar ik wat verkeerd doe? Heb de laatste versie van Multi Theft auto, en versie 1.0 van GTA-SA. Wat krijg je op links bovin in op het scherm? Graag niet zo afgedankt typen, is nogal moeilijk te lezen. *connected [MTA Deathmatch Server 1.0 (windows)] Heel snel flikkert er wat, net als ie wat wil downloaden, maar meer gebeurt er niet.. Online gaat dus wel goed Reageren
fabian-trucker Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik ben voor een aankomende LAn party met vrienden aan het freuebelen geraakt met Multi Theft Auto voor GTA-SA.De server starten gaat prima, de client starten ook, als ik via mijn eign client wil joinen op mijn eigen lokale server zie ik wel dat ik geconnect ben, echter ik krijg bij de client links bovenin zo'n rode balk met mutliplayer 1.0 bla bla bla en de rest van het scherm blijft zwart... wel krijg ik evt. messages die ik bij de server invoer... Als ik echter met mijn client connect op een internet server, werkt het meest van de gevallen wel, ook eerst rode balk, maar dan begint het spel... Enig idee waar ik wat verkeerd doe? Heb de laatste versie van Multi Theft auto, en versie 1.0 van GTA-SA. Wat krijg je op links bovin in op het scherm? Graag niet zo afgedankt typen, is nogal moeilijk te lezen. *connected [MTA Deathmatch Server 1.0 (windows)] Heel snel flikkert er wat, net als ie wat wil downloaden, maar meer gebeurt er niet.. Online gaat dus wel goed Dit had ik ook eerst dat lig aan je Map welke je speel Hij kan namelijk nergens je popentje spawnen als jij een eigengemaakte map heb. dus dan zul je moeten scripten voor een spawn plek Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Of er is helemaal geen map/gamemode geladen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.