ruud-121 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ey ik heb Gta Sa legaal en ik ben van alles aan het modden, dus ook de 100% savegame voor noobmode V2 alleen het probleem is ik kan hem niet vinden of ik kan hem wel vinden maar dan krijg ik error van dat gedoe van verzenden en niet verzenden ik zelf denk dat dat licht aan die noobmode V2 kan iemand me hier alsjeblieft helpen? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik vind 't een beetje onduidelijk maar... Je probeert nu zelf een eigen 100% savegame te maken voor N00bmode 2.0? Je moet, als je Noobmode geinstalleerd hebt, altijd een new game starten tenzij het een save game is die opgeslagen is met noobmode geinstalleerd (dan word het een noobmode savegame). Er is ook een andere mod, BC7mod, daar hoef je geen new game te starten.. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.