Jump to content

true crime 2

<br>denken jullie dat het dit deel beter gaat worden?<br>  

33 leden hebben gestemd

1. 1. <br>denken jullie dat het dit deel beter gaat worden?<br>

• ja
      39
    • nee
      17

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Activision heeft bekend gemaakt dat het vervolg van True Crime: Streets of L.A. zich af gaat spelen in New York. Niet dat dit nu zo bijzonder nieuws is maar Activision had heel slim een prijsvraag verbonden aan het nieuw uit te komen spel, door gamers de gelegenheid te geven te raden naar de stad waar het vervolg zich af ging spelen. Een goede manier om een game in de kijker te spelen, hetgeen ze dus nu ook gelukt is. De game zal eind dit jaar in de winkels liggen voor de huidige consoles en PC. Een versie voor de next-gen consoles ligt niet in de planning.

Het spel gaat in ieder geval officieel 'True Crime: New York City' heten.

ik houd julie nog over dit spel op de hoogte

COMMANDO :ph34r:

Bewerkt: door commando
  • 3 maanden later...
  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

10

• dudedude

6

• commando

6

• Little Mister

6

Geplaatst:

WOW fuck................... wat een kut spel toets bij google maar eens true crime new york in dan kun je wel screens zien! ziet er gewoon niet uit :N

Nou ik vind het echt niet lelijk! Het ziet er wel leuk uit. ik vind True Crime ook al een goed spel, ookal kon je niet veel. Ik vind het toch een leuke sfeer. Misschien koop ik deze ook wel.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:
Nou ik vind het echt niet lelijk! Het ziet er wel leuk uit. ik vind True Crime ook al een goed spel, ookal kon je niet veel. Ik vind het toch een leuke sfeer. Misschien koop ik deze ook wel.

ja jij vind The Game ook mooi dus smaak heb je niet HEHE :'D

Geplaatst:

Het lijkt me wel logisch dat dit deel beter word dan deel 1.

Dat is namelijk bij alle spelen bijna zo dat deel 2 beter is dan deel 1.

Ik heb zelfs deel 1 en die vind ik echt heel slecht.

Ik hoop dat deel 2 veel beter word. Dan wil ik hem misschien ook wel hebben.

Geplaatst:

Integendeel zelfs, ik had hem zelf. Ik vond het niet echt een leuke game. Besturing vond ik ook niet fijn. Maar ik denk dat je ervan moet houden, en ik hou er niet van. Maar dit deel zal inderdaad wel beter worden, maar ik ga hem niet kopen.

hier nog wat screenshots voor de liefhebber:

1126817601.jpg

1126817602.jpg

1126817468.jpg

Het ziet er in iig beter uit als het eerste deel :)

Geplaatst:

Ik denk wel dat ik hem haal het ziet er leuk uit.

Nog beetje info :

Waar True Crime NYC een claim op legt, is de vrijheid die wij gewend zijn uit Grand Theft Auto. Je kan namelijk experience points verdienen waarmee je krachten kunnen worden uitgebreid, maar je verdient ook geld. Met je verdiende geld kan je kleding kopen, naar de kapper gaan en dat soort dingen. Je kan in de politieschool verschillende vechttechnieken leren. In enkele filmpjes heb je al kunnen zien dat je bijvoorbeeld houdgrepen kan toepassen. Hierbij kan je het gezicht van je vijand op een brandende kookplaat leggen, of zijn kop in de openhaard houden. Vrij gruwelijke dingen dus! Overigens heb je de mogelijkheid om twee wapens in je handen te hebben, maar dat hangt natuurlijk wel af van de wapens in kwestie. Overigens zit er ook weer een bullet-time in de game verwerkt. Het is mij niet bekend hoe deze werkt, of deze lekker functioneert en of het überhaupt wel nuttig is.

De game kent een aardige dosis realisme. Zo is er op enkele screens al duidelijk te zijn dat Times Square in de game is verwerkt. Daarnaast zitten nog enkele prominente locaties in New York in de game verwerkt. Je kan overigens met vele voertuigen door de stad reizen. Je kan ook kiezen voor het openbaar vervoer, hiervoor moet je in de mini-map je bestemmingsdoel aanwijzen, waarna je een paar seconden moet wachten alvorens je bij je bestemming uitkomt. Overigens zijn de auto's niet officieel gelicenseerd, maar dat boeit verder niet echt voor de gameplay van de game. De stad is gewoon lekker groot, zoals ook al blijkt uit verschillende filmpjes. Als je een gebouw in gaat waar een lampje knippert, dan ga je beginnen aan een missie. Maar er zijn ook zat gebouwen waar je in kan, waar geen missie gespeeld hoeft te worden.

Er zijn missies waarbij je mensen moet ondervragen. Deze ondervragingen kunnen op allerlei manieren plaats vinden. Hey, je hebt info nodig... wat doe je? Sla je iemand verrot? Stop je zijn kop in een over? Of gooi je kokend water over 'm heen? Kies zelf maar!

Screens :

22232.jpg

Bron : Ownage.nl

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat ik zo jammer vond was dat er in True Crime: Streets of LA geen overgang was van dag op nacht et cetera (tenzij je de Snoop missie speelde).

Op zich een beetje jammer, geeft wel net dat beetje gevoel van vrijheid :)

Ik hoop dat ze dát veranderd hebben...

Maar goed, ik koop hem toch wel :D

Geplaatst:

Weet niet precies wat ik van deel 1 moet zeggen. Vond het wel leuk, maar aan de andere kant eentonig. GTA blijft de beste, geen discussie. Alleen wat ik dus ook leuk vond... Elke straat heeft een naam... en daarbij kan ik nog een paar puntjes toevoegen. Heb deel 1 dus, vond het op zich wel geinig, en het was opzich wel een beetje een groot spel. Ik koop deel 2 denk ook, maar blijf er bij dat GTA de beste is. :Y

Koos. :bier:

Geplaatst:
Ik denk wel dat ik hem haal het ziet er leuk uit.

Nog beetje info :

als ik dat zo hoor lijkt het mij echt een coole game :Y .

COMMANDO ph34r.gif

Geplaatst:

ik denk dat dit spel egt 10 x zo goed gaat worden als de vorige, als je die mooie kwaliteit van die filmpjes ziet

dit spel ga ik dus egt kope :Y

Geplaatst:

Ik weet niet...

Deel 1 vond ik echt slecht! En ik vind een beetje een grote GTA-wannabee. Ik bedoel SA heeft een neger hun ook. 2 Pistolen in je handen bij GTA ja natuurlijk hun ook. Goed misschien word het vermoorden wat leuker. Maar toch ik ga hem denk ik niet kopen.

Ik weet niet...

Deel 1 vond ik echt slecht! En ik vind een beetje een grote GTA-wannabee. Ik bedoel SA heeft een neger hun ook. 2 Pistolen in je handen bij GTA ja natuurlijk hun ook. Goed misschien word het vermoorden wat leuker. Maar toch ik ga hem denk ik niet kopen.

dat het een neger is maakt tog nix uit want in streets of la is ie blank en dat is tog ook geen na-aper van gta3 ofzow omdat claude ook blank is

Bewerkt: door dudedude

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...