Jump to content

true crime 2

<br>denken jullie dat het dit deel beter gaat worden?<br>  

33 leden hebben gestemd

1. 1. <br>denken jullie dat het dit deel beter gaat worden?<br>

• ja
      39
    • nee
      17

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik weet niet...

Deel 1 vond ik echt slecht! En ik vind een beetje een grote GTA-wannabee. Ik bedoel SA heeft een neger hun ook. 2 Pistolen in je handen bij GTA ja natuurlijk hun ook. Goed misschien word het vermoorden wat leuker. Maar toch ik ga hem denk ik niet kopen.

dat het een neger is maakt tog nix uit want in streets of la is ie blank en dat is tog ook geen na-aper van gta3 ofzow omdat claude ook blank is

Nee dat niet. Maar valt het je niet op. Eerst GTA Vice City die ahd een blanke. Toen kwam True Crime een blanke dan zeg je van nou oke dat kan!

Nu in San Andreas een neger. En verdomd als het niet waar is hun hebben ook een neger! Ik vind het een beetje typisch als je het mij vraagt. En nu lijken de spellen natuurlijk ookal verdacht veel op elkaar! ;)

• 1 maand later...
  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

10

• dudedude

6

• commando

6

• Little Mister

6

Geplaatst:

ja, maar ik kijk toch naar true crime 2 uit.. de 25e is hij al in NL uit.

ik denk dat ik hem wel ga kopen ook al is het een kloon.

ik vind het gewoon leuk om al die verhalen te spelen.

en daarmee maakt het niet uit of het gta is of

true crime

COMMANDO

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit deel veel leuker wordt.

Het is net als Driver 3 of Driv3r, mooie verwachtingen slechte afrondingen.

Ik heb het iets van een jaar, 1 1/2 jaar geleden kocht, nog wel voor de destijdse releaseprijs, ik krijg het nu niet eens goed werkend, loopt soms vast (nee dat deed het niet toen ik het net gekocht heb)

Geplaatst:
Ik denk niet dat dit deel veel leuker wordt.

Het is net als Driver 3 of Driv3r, mooie verwachtingen slechte afrondingen.

Ik heb het iets van een jaar, 1 1/2 jaar geleden kocht, nog wel voor de destijdse releaseprijs, ik krijg het nu niet eens goed werkend, loopt soms vast (nee dat deed het niet toen ik het net gekocht heb)

Hetzelfde.

Geplaatst:

Hey,

Dat spel kun je toch al lange kopen? er staat in dat filmpje: Coming 6-16-2005

Het is toch al lange de 6de maand geweest

En waar kan je dat spel dan kopen?

Geplaatst:

Ok

Ik heb dus gister True Crime: NYC gekocht en hieruit kan ik concluderen na enkele 5uurtjes te hebben gespeeld dat Luxoflux wel degelijk van de fouten in Streets Of L.A heeft geleerd.

In TC: NYC is de bekende Good cop, Bad cop... Weer van de partij en dit keer is het veel uitgebreider dan in het voorgaande deel

Bijvoorbeeld: Je komt een crimineel tegen met drugs je 'frisked' hem en krijgt dan zijn drugs dan kan je kiezen om het in te leveren op de 'precinct' of je brengt het naar een 'pawn shop' om het daar door te verkopen....

Ik denk dat Rockstar over een tijdje een waardige tegenstander heeft aan Luxoflux want aangezien dit pas hen 2e game is, vind ik het nu al aanzienlijk beter dan SA, en dat was al goed... :D

Zoals ik al vermelde eerder in dit topic True Crime is geen GTA kloon en probeert dat ook niet te zijn daarom zie je ook allemaal leuke nieuwe dingen in TC:NYC, Een nieuwe free roaming franchise die alsmaar bter word mag ik hopen.. :klap:

Geplaatst:
Hey,

Dat spel kun je toch al lange kopen? er staat in dat filmpje: Coming 6-16-2005

Het is toch al lange de 6de maand geweest

En waar kan je dat spel dan kopen?

omg man ben je egt zo dom in amerika is de maand en dag omgedraaid

Geplaatst:
Wat lul jij nou man... Je wilt dus nu zeggen dat het een 16de maand is?

nee man hij lult want in amerika is ie op 16 november uitgekomen dus 11-16 en niet 6-16 in amerika is het maand-dag en in nederland dag-maand

Geplaatst:
Ok

Ik heb dus gister True Crime: NYC gekocht en...bla...bla...bla... hopen.. :klap:

leuk, ik heb net een filmpje gekeken van gammo over True Crime: NYC ... nu met de bijvoegsels van jou verhaal lijkt het mij een leuk spel ik denk dat ik die voor kerst ga vragen... :tu:

COMMANDO

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik heb het gekregen onder de kerstboom! :D

Ik vind het een heel mooie game. Veel beter dan streets of L.A.

Ik vind het een aanrader!

Wat wel wat dom is dat als je naar een dojo gaat betaal je 1000$ dan kun je die gevechtsstyl al.

Inplaats eerst een training te krijgen... maarja doet er niet toe: goede game.

PS: Bij mij zitten er véél bugs in ik weet niet of het wel normaal is,

en het is al een paar keer blijven hangen--> héél vervelend (opnieuw moete beginnen)

Maar dat blijven hangen zal wel aan mijn oude ps2 liggen :cab::bonk::puh:

Geplaatst:

Dit ligt niet aan je PS2.. ;)

Er zitten nogal wat bugs in TC:NYC, maare het is ondanks dat wel een leuke game, en bij mij issie pas 1keer gecrasht gelukkig.. :Y

Geplaatst:

ik heb het eerste deel maar ik vind er echt niks aan.

die wereld is wel groot maar anders dan in gta:sa.

in de gta's kan je stunten en echt eens naar je omgeving kijken.

bij true crime is dat niet.

die gebieden cleanen is wel leuk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...