Jump to content

true crime 2

<br>denken jullie dat het dit deel beter gaat worden?<br>  

33 leden hebben gestemd

1. 1. <br>denken jullie dat het dit deel beter gaat worden?<br>

• ja
      39
    • nee
      17

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind in True Crime, de sfeer wel beter dan in SA..., Maare das mijn mening hoor, bij Gamekings zeiden ze het al: ''Deze game heeft veel potentioneel, maar hij is nog niet af'' << En daar ga ik in mee... :Y Toch heb ik lol gehad met deze game

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

10

• dudedude

6

• commando

6

• Little Mister

6

Geplaatst:

Als ik het zo hoor koop ikem bedankt, ik aarzelde al m hem te kopen dus ik kijk even waarie te kopen is!

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik vind true crime een goed leuk spel.

Maar ik vind het best weining missie inzitten.

Ik had binnen 3dagen alles uitgespeeld en alle buurten ge clear.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb het spel nu al sinds de release datum. Ik zitten wel veel irritante bugs in moet ik zeggen. Ik heb echt heel rustig het spel uitgespeeld, ik vond het leuk om wat door de stad te lopen en misdaden te doen. Ik vind het ook leuk van die soort missies buiten de storyline. Dat die vrouw, ik weet even niet meer hoe ze heet, maar dat die je opbelt en zegt bijvoorbeel dat er veel mensen aan drugs dood gaan ofzo. Dan krijg je van die missies van dat je naar een druglab moet, of iemand heeft een overdosis gehad, in het pand moet je dan bewijzen gaan verzamelen. En dan heb je weer dat er veel auto's de laatste worden gestolen. En van die plaatselijke misdaden, dat je vlakbij de Lincol Tunnel bent, dan krijg je ineens te horen dat er een terrorisatie plaatsvind in die tunnel.

Ook vind ik het leuk dat je je kleren kan veranderen. Maar wat ik echt het irritantst vind is eigenlijk de politie, hun vermoorden echt altijd je verdachte die je moet arresteren. Dat is zo'n gast die je dan nodig hebt voor informatie. Maar toch vind ik het echt een leuke game, was er weer mee gestopt, maar ik speel het sinds kort weer. Het vechten vind ik ook leuk, alleen vind ik dat het schieten nog wel beter kan. Ook vind ik het jammer dat het zo vaak donker is. Voor de rest vind ik het echt goed.

Ik zal zeker het vervolg kopen van True Crime New York City. Ik had gehoord over een ander deel in New York ofzo, met andere missies, dat het in hoofdstukken gaat ofzo.

Maar het cijfer dat Gamespot had gegeven vind ik ook onzin, een 4,6 volgens mij. Dat is te laag.

Geplaatst:

Hoofdstukken zeg je?, Dus net als Streets of L.A het is expres zo donker gemaakt omdat ze New York een realistisch sfeertje wilde geven, de politie probeert dat bij mij ook altijd alleen heb ik dan vaak al een neutralzing shot afgevuurd... :*D

Geplaatst:

ik speel em allang niet meer ik had em in 3 dagen ofzo uitgespeeld en daarna vond ik het nix meer aan, ik vind de replay value bij dit spel egt veel te laag

Geplaatst:

Idd die ligt ietwat laag...

Maar toch kunne veel mensen zich vermaken met het oplossen van Street Crimes...

Geplaatst:

Zelf vind ik de replay value wel beter dan GTA. Je kan als je klaar bent met True Crime New York City gewoon weer de eerste missie kiezen, als je dat nog niet wist. Je kan dan gewoon bepalen welke missie en met welke "Major Case" je gaat beginnen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

True Crime NYC;heeft wel veel betere (en langere) stroyline en de street crimes zijn beter(je kan ook in 1001 gebouwen)

Geplaatst:

True Crime heeft echt geen lange storyline hoor... :?

Ook vond ik de storylines van beide True Crime games echt mager...

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...