Jump to content

grijse auto's heel raar

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb auto's en daar heb ik gewoon textures in txd workshop gedaan maar als ik dan aan het spelen ben en ik ga erheen zijn ze grijs en zijn ze dus niet zoals ze horen..

ik denk dat ik al weet waardoor maar hoe het kan worden opgelost dat weet ik niet zou iemand me alsjeblieft willen helpen

mvg jellemuis

Geplaatst:

Dat kan door verschillende redenen zijn. Heb je de TXD herbouwd? En geconverteerd naar een 32bit?

Ook kan het zijn dat de afbeelding niet de zelfde naam heeft. Waardoor de wagen het bestand niet vind. En zo gewoon grijze kleur weer geeft.

Maar opzich welke texture heb je veranderd, en hoe ben je te werk gegaan? Daarna kan ik jou waarschijnlijk beter helpen.

Geplaatst:
Dat kan door verschillende redenen zijn. Heb je de TXD herbouwd? En geconverteerd naar een 32bit?

Ook kan het zijn dat de afbeelding niet de zelfde naam heeft. Waardoor de wagen het bestand niet vind. En zo gewoon grijze kleur weer geeft.

Maar opzich welke texture heb je veranderd, en hoe ben je te werk gegaan? Daarna kan ik jou waarschijnlijk beter helpen.

ik zal het uitleggen ik had een trailer gedownload en toen met txd workshop de texture eruit gehaald en toen daarna in adobe photoshop andere plaatjes er overheen geplakt zodat ze op die auto kwamen en toen ik hem in game had gezet reed ik erheen (naar de vindplaats) en trof ik een grijse auto aan en dat heb ik dus 3 keer geprobeerd en steeds was hij grijs..

maar wat bedoelde je met 32 bit.. ik ben hier net nieuw en ook net nieuw met al dat modding gedoe dus ik snapte dat niet XD maar ik zal even kijken of de namen wel goed hetzelfde zijn

Geplaatst:

ik zal het uitleggen ik had een trailer gedownload en toen met txd workshop de texture eruit gehaald en toen daarna in adobe photoshop andere plaatjes er overheen geplakt zodat ze op die auto kwamen en toen ik hem in game had gezet reed ik erheen (naar de vindplaats) en trof ik een grijse auto aan en dat heb ik dus 3 keer geprobeerd en steeds was hij grijs..

maar wat bedoelde je met 32 bit.. ik ben hier net nieuw en ook net nieuw met al dat modding gedoe dus ik snapte dat niet XD maar ik zal even kijken of de namen wel goed hetzelfde zijn

Als je een nieuwe afbeelding invoegd of een huidige vervangt met TXD Workshop moet je de afbeeldingen compressen. Rechts van onder zorg je dat het op GTA SA staat. En dan ga je naar Images ---> Compress al images. Probeert dit eens. Verder heb je de oude verwijderd en daarna een nieuwe toegevoegd? Of gewoon de huidige vervangen?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je een nieuwe afbeelding invoegd of een huidige vervangt met TXD Workshop moet je de afbeeldingen compressen. Rechts van onder zorg je dat het op GTA SA staat. En dan ga je naar Images ---> Compress al images. Probeert dit eens. Verder heb je de oude verwijderd en daarna een nieuwe toegevoegd? Of gewoon de huidige vervangen?

zal ik proberen maar ik denk huidige vervangen want dat laatste stukje begrijp ik niet.

en nee dat compresseren heb ik niet gedaan straks meer info of het gelukt is..

edit #1: ik ben er achter gekomen dat de txd gewoon helemaal voor geen meter klopte dus ik begin nu overnieuw in 1tje die als het goed is wel klopt en we zullen wel zien..

maar toch bedankt voor je hulp en de tijd die je erin hebt gestoken

slotje plz :slotje:

Bewerkt: door jellemuis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...