Maglev Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik wou net een missie doen, de missie begon goed met een scene en later kwam er een cutscene van ene Franklin ofzo die wegvluchte op de motor, maar dat filmpje deed niks. Ik had het maar doorgespoeld.. Maar nu wil een missie van iemand anders doen, maar de hele scene laad niet! Weet iemand het probleem? Best wel klote zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik wou net een missie doen, de missie begon goed met een scene en later kwam er een cutscene van ene Franklin ofzo die wegvluchte op de motor, maar dat filmpje deed niks. Ik had het maar doorgespoeld.. Maar nu wil een missie van iemand anders doen, maar de hele scene laad niet! Weet iemand het probleem? Best wel klote zo zeg eerst waar je bent en welke missie het is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Heb je het spel wel origineel aangeschaft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maglev Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Hij is orgineel Maar het spel doet het weer goed Dit mag dicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.