Revolution-Designer Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) Gone... Bewerkt: 30 augustus 2009 door Revolution-Designer Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Iemand? Reageren
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik denk dat je bij deze opcode: 0605: actor -1 perform_animation_sequence "M_SMKLEAN_LOOP" IFP_file "LOWRIDER" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA De parameter loop op 1 (aan) hebt staan (zoals standaard als je 'm kopieert). Als deze aan staat doet de actor de animatie tot jij iets anders zegt wat hij moet doen. Je moet 'm dan op 0 zetten (boolean). Bewerkt: 23 augustus 2009 door Beagle Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik denk dat je bij deze opcode: 0605: actor -1 perform_animation_sequence "M_SMKLEAN_LOOP" IFP_file "LOWRIDER" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA De parameter loop op 1 (aan) hebt staan (zoals standaard als je 'm kopieert). Als deze aan staat doet de actor de animatie tot jij iets anders zegt wat hij moet doen. Je moet 'm dan op 0 zetten (boolean). Deze opcode he ik gebruikt: 0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "IDLE_TAXI" IFP_file "PED" 4.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF -1 time 0 Ik heb de -1 naar 0 veranderd maar dat heeft geen effect. Ik probeer VersieA wel die jij daar hebt staan. Edit: Ik heb de time van VersieB op 1 gezet en ik kan alles weer doen, maar CJ's arm staat nog altijd erg vreemd: Bewerkt: 23 augustus 2009 door Revolution-Designer Reageren
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) 0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "IDLE_TAXI" IFP_file "PED" 4.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF -1 time 0 Ik weet niet of het iets doet, maar ik vind het 't een beetje vreemd dat de parameter LockF op -1 staat, die zou gewoon op 0 moeten staan. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Beagle Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "IDLE_TAXI" IFP_file "PED" 4.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF -1 time 0 Ik weet niet of het iets doet, maar ik vind het 't een beetje vreemd dat de parameter LockF op -1 staat, die zou gewoon op 0 moeten staan. Als ik dit op 1 of -1 zet wordt de animatie gewoon uitgevoerd, zet ik dit op 0 wordt hij niet uitgevoerd. Trouwens, als ik een wapen gebruik staat zijn arm weer normaal. Ik zal nog wat proberen met de arm in 3ds max, misschien moet ik de arm beter plaatsen. Reageren
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Probeer het eens met Versie A van de opcode, en zet de parameter loop op 0 en parameter time op -1. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Probeer het eens met Versie A van de opcode, en zet de parameter loop op 0 en parameter time op -1. Het werkt, heel erg bedankt Beagle. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.