Maxis Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Mijn kleine broertje heeft per ongeluk iets verwijderd in de map van GTA SA waardoor ik geen radio meer kan luisteren. Welke map heb ik nodig en waar zou ik die moeten plaatsen als ik mijn radio weer terug kan krijgen? Greetz Maxis Reageren
Deluxo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Hij zou iets uit de audio-map kunnen verwijderd hebben. Volgens mij staan de radiozenders in de map 'streams'. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb de Audio map wel voor je alleen weet ik niet of die van de radio daarbij zit. Overigens wil ik dan wel even weten welke radio het niet doet, je User Tracks of de normale, standaard radiozenders. Misschien kan je me dat even vertellen zo dat ik je eventueel die map kan toesturen. En een schone installatie is meestal de beste oplossing, heb je dat al eens geprobeerd? Bewerkt: 23 augustus 2009 door Jesperkaj Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb de Audio map wel voor je alleen weet ik niet of die van de radio daarbij zit. Overigens wil ik dan wel even weten welke radio het niet doet, je User Tracks of de normale, standaard radiozenders. Misschien kan je me dat even vertellen zo dat ik je eventueel die map kan toesturen.En een schone installatie is meestal de beste oplossing, heb je dat al eens geprobeerd? Dat geloof ik niet:P De GTA-SA Audio map is 1,4GB Dacht ik Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb de Audio map wel voor je alleen weet ik niet of die van de radio daarbij zit. Overigens wil ik dan wel even weten welke radio het niet doet, je User Tracks of de normale, standaard radiozenders. Misschien kan je me dat even vertellen zo dat ik je eventueel die map kan toesturen.En een schone installatie is meestal de beste oplossing, heb je dat al eens geprobeerd? Dat geloof ik niet:P De GTA-SA Audio map is 1,4GB Dacht ik Ik zeg toch ook eerlijk dat ik het niet weet of de radio wel of niet in de Audio map zit. Tevens is de beste en makkelijkste manier om gewoon het spel te herinstalleren, waardoor je alle 'verloren' gewoon weer terugkrijgt. Reageren
Maxis Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Mijn user tracks heb ik nog gewoon. Ik heb inmiddels ook alle radio zenders met reclame spotjes weten te krijgen, het enige probleem is dat ik niet weet ik welke map ik het moet plaatsen, zodat ze ook allemaal weer werken. Zou iemand niet even een screenshot kunnen maken van hoe het eruit moet zien? Maxis Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 AudioCONFIG SFX streams BankLkup.dat FEET AA BankSlot.dat GENRL ADVERTS EventVol.dat PAIN_A AMBIENCE PakFiles.dat SCRIPT BEATS StrmPaks.dat SPC_EA CH TrakLkup.dat SPC_FA CO AudioEventHistory.txt SPC_GA CR SPC_NA CUTSCENE SPC_PA DS HC MH MR NJ RE RG TK Dat zou de volledige indeling van de audio-map moeten zijn. Reageren
Maxis Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 hmmm, wordt er niet echt wijzer van, want ik dacht dat de radiozender in deze map zaten Iemand enig idee in welke map de radio zenders wel moeten, zodat ze gewoon goed werken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.