Jump to content

Radio zenders weg

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn kleine broertje heeft per ongeluk iets verwijderd in de map van GTA SA waardoor ik geen radio meer kan luisteren.

Welke map heb ik nodig en waar zou ik die moeten plaatsen als ik mijn radio weer terug kan krijgen?

Greetz Maxis

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de Audio map wel voor je alleen weet ik niet of die van de radio daarbij zit. Overigens wil ik dan wel even weten welke radio het niet doet, je User Tracks of de normale, standaard radiozenders. Misschien kan je me dat even vertellen zo dat ik je eventueel die map kan toesturen.

En een schone installatie is meestal de beste oplossing, heb je dat al eens geprobeerd?

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:
Ik heb de Audio map wel voor je alleen weet ik niet of die van de radio daarbij zit. Overigens wil ik dan wel even weten welke radio het niet doet, je User Tracks of de normale, standaard radiozenders. Misschien kan je me dat even vertellen zo dat ik je eventueel die map kan toesturen.

En een schone installatie is meestal de beste oplossing, heb je dat al eens geprobeerd?

Dat geloof ik niet:P

De GTA-SA Audio map is 1,4GB Dacht ik :7

Geplaatst:

Dat geloof ik niet:P

De GTA-SA Audio map is 1,4GB Dacht ik :7

Ik zeg toch ook eerlijk dat ik het niet weet of de radio wel of niet in de Audio map zit. Tevens is de beste en makkelijkste manier om gewoon het spel te herinstalleren, waardoor je alle 'verloren' gewoon weer terugkrijgt.

Geplaatst:

Mijn user tracks heb ik nog gewoon. Ik heb inmiddels ook alle radio zenders met reclame spotjes weten te krijgen, het enige probleem is dat ik niet weet ik welke map ik het moet plaatsen, zodat ze ook allemaal weer werken.

Zou iemand niet even een screenshot kunnen maken van hoe het eruit moet zien?

Maxis

Geplaatst:
Audio
CONFIG SFX streams
BankLkup.dat FEET AA
BankSlot.dat GENRL ADVERTS
EventVol.dat PAIN_A AMBIENCE
PakFiles.dat SCRIPT BEATS
StrmPaks.dat SPC_EA CH
TrakLkup.dat SPC_FA CO
AudioEventHistory.txt SPC_GA CR
SPC_NA CUTSCENE
SPC_PA DS
HC
MH
MR
NJ
RE
RG
TK
Dat zou de volledige indeling van de audio-map moeten zijn.
Geplaatst:

hmmm, wordt er niet echt wijzer van, want ik dacht dat de radiozender in deze map zaten :(

Iemand enig idee in welke map de radio zenders wel moeten, zodat ze gewoon goed werken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...