Deluxo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb laatst een nieuwe CD van GTA San Andreas gekocht. Op mijn laptop had ik problemen, dus ik heb hem op de PC geinstalleerd. Maar hij laggt heel erg. De specificaties: AMD 4400+ HD2350 3,5 GB Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Probeer eens een lagere instelling? Of misschien draaien er te veel andere processoren tegelijk. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Run gewoon op laage settings, want zoveel verschil tussen high en low is er niet Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Indien jouw PC wel aan de minimum eisen voldoet moet je eens naar het menu gaan. Menu [ESC] > Options > Display Setup > Advanced > daar alles heel laag zetten. Nu zal San Andreas er wel niet meer zo uit zien als eerst, maar het behoort wel sneller te zijn. Als het niet sneller is geworden terwijl dat wel moet, zou je eens kunnen vragen in het forum Hardware wat er mis kan zijn met je PC. Reageren
Deluxo Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik ga het eens proberen. Maar ik denk dat het door de videokaart komt. Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Speel anders multiplayer ..Bij mij lagt GTA SA ook soms , maar bij de multiplayer niet ... Raar , niet ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.