Jump to content

De dupe van software vervalsing? :?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goedenacht,

Vanavond start mijn vader de computer op en ziet het volgende bericht rechtsonderin het inlog scherm.

http://i646.photobucket.com/albums/uu181/Bierbuikje/dupe.png

Ik ben de grootste noob op software/computer gebied en ik met deze melding breekt echt mijn klomp. Deze computer hebben we al sinds 2002, in de tijd dat je nog een windows samen met de pc kocht omdat het gewoon niet anders kon. Wij hebben niets vervalst omdat we simpelweg ook niet snappen hoe dat moet en wat het is en vooral wat het voordeel daarvan is.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Alvast bedankt,

Bierbuikje

(En ik heb windows niet illigaal, het komt uit 2002, een oude vertrouwde XP die al op de pc stond geïnstalleerd naar mijn weten, vers gekocht bij de elektronicazaak voor honderden euro's toendertijd. Toen was ik nog maar 8 lentes jong.)

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst: (bewerkt)

Er is nu niks meer aan te doen als je eenmaal die update hebt gedaan, ik weet niet meer hoe die heet.

Er is een hack en die verwijderd die troep pop up's van windows maar ik weet dus niet meer hoe die update heet :7

Bewerkt: door igi0n
Geplaatst:
Ik hoef het niet weg te 'hacken', ik wil gewoon een legaal pc'tje.

Dat kan dus niet meer, de serial die jij hebt is door hackers gehackt en heel veel mensen gebruiken dus joun serial die jij legaal hebt gekocht, microsoft denkt dan OW dat is een gedupeerde serial en komt hij met die pop up aanzetten.

Gewoon eventjes op klikken en doen wat er staat :)

Geplaatst:

Windows Genuine Advantage controleert bij installatie of je Windows-exemplaar legaal is. Zo niet, dan krijg je deze vervelende pop-ups. Helaas heeft dit systeem sinds de uitgave al problemen en worden ook legale exemplaren als illegaal bestempeld.

Het beste wat je kan doen, is niks installeren waarvoor je WGA nodig hebt. Het kan goed gaan (bij Vista is het volgens mij beter), maar ook hopeloos mis.

Neem contact op met Microsoft als je gewoon een legaal exemplaar hebt, dan kunnen zij je verder helpen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...