knalandy Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 ik kom niet verder want ik schiet gwn bij de eerste rondegaat het niet zo heel slecht maar de rest kom ik nietdoor please help Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Concentreer je bij de eerste ronde alleen op de achterste schietschijf, aangezien die de meeste punten oplevert. Schiet alleen op de eerste twee doelen om vrij zicht te krijgen op de laatste. Als je munitie op is of de tijd is om ga je naar ronde 2. Hier is het de bedoeling om te schieten op doelen die vanachter muren en ramen tevoorschijn komen. Ze zijn allemaal één punt waard, richt goed, schiet zorgvuldig en zorg dat je binnen de tijd klaar bent. Ronde 3 is ongeveer hetzelfde alleen zijn de objecten moeilijker te raken. Met een beetje oefening is het mogelijk om de 60 punten al in de eerste twee rondes te halen. Wanneer je over de 60 punten gaat, is de missie gehaald. Reageren
knalandy Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Concentreer je bij de eerste ronde alleen op de achterste schietschijf, aangezien die de meeste punten oplevert. Schiet alleen op de eerste twee doelen om vrij zicht te krijgen op de laatste. Als je munitie op is of de tijd is om ga je naar ronde 2. Hier is het de bedoeling om te schieten op doelen die vanachter muren en ramen tevoorschijn komen. Ze zijn allemaal één punt waard, richt goed, schiet zorgvuldig en zorg dat je binnen de tijd klaar bent. Ronde 3 is ongeveer hetzelfde alleen zijn de objecten moeilijker te raken. Met een beetje oefening is het mogelijk om de 60 punten al in de eerste twee rondes te halen. Wanneer je over de 60 punten gaat, is de missie gehaald. dat ishet juist ikkom er niet door Reageren
guib Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 bij de eerste ronde moet je gewoon op de achterste poppen schieten, heb je dat gedaan en hij gaat effe weg schiet je op de eena achterste pop, tot de achterste weer tevoorschijn komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.