Rullez Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Beste mensen, Ik heb zins een her instalatie van Windows Vista geen draadloos internet. Ik heb op de computer van mijn ouders gezocht naar drivers voor en Asus Pro5avc alles wat met internet gedownload eb geinstaleerd, maar het werkt niet. Ik heb FN en F2 tegelijk ingedrukt, het schuifje aan de voorkant van me laptop aangedaan, maar het werkt niet. Weet iemand misschien waar het aan kan liggen? Alvast heel erg bedankt, Rullez Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik neem aan dat je wel het netwerk hebt opgezocht, gevonden en opgeslagen met de juiste key? Kijk ook even bij de computereigenschappen of de naam van de werkgroep juist staat (indien dat wordt gebruikt). Anders kan je proberen om in de system tray rechts in de taakbalk met de rechtermuisknop op het netwerkicoontje te klikken en dan op iets van repareren of herstellen (ik weet de Nederlandse tekst op het moment niet). Als je vervolgens kiest voor het repareren van een draadloze verbinding, kan hij het weer doen. Een andere mogelijkheid is het veranderen van de snelheid/duplex bij de eigenschappen van je netwerkkaart. Je kan de kaart vinden in Apparaatbeheer. Onthoud goed wat er eerst stond (waarschijnlijk automatisch). Mocht het niet werken; heb je wel internet als je er gewoon een etherkabel in plugt? Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik weet niet hoe dit zit in NL. Maar eergisteren viel mijn internet ook plots weg. Alles proberen herstellen via Windows zelf, en het werkte niet. Dan heb ik even mijn hoofdontvanger uitgetrokken, die zich bevind in de garage bij ons. Die heb ik zeker een 15-tal minuten uit gelaten. En daarna heb ik hem terug ingeplugt en alles werkte weer perfect. Als je de mogelijkheid hebt, kan je even proberen met een draad of je internet het wel doet dan? Dan ligt het zeker niet aan de ontvangst maar aan één of andere instelling aan je pc. Ook heb je zeker de goeie drivers gedownload? Een driver voor de netwerk kaart neemt Vista automatisch ook via Windows Update dachtik. Ik hoop dat je er wat wijzer uitgeraakt. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Mijn internet viel niet gewoon weg, want op de computer van me ouders en op mijn PlayStation 3 had ik gewoon internet. Mijn laptop die draait normaal op draadloos internet, maar ik had hem voor de verandering even op draad gedaan om alle updates te downloaden. Na het updaten had ik gelijk weer internet, is dit niet een beetje raar? Dat je eerst je Windows moet update voor je op internet kan terwijl je een internet verbinding nodig moet hebben om de updates te downloaden? Naja tof dat jullie gereageerd, dat waardeer ik zeker. Dus voor de duidelijk nog een keer, ik kreeg weer draadloos internet nadat ik de updates van Windows had gedownload. Reageren
S_enna Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 ik heb dat probleem ook pas gehad de laptop wou de wirles hardware niet instaleren ik heb de driver cd ingestoken en via hardware vinden de juiste map laten openen en toen werkte hij weer gewoon (zelfs beter ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.