Jump to content

sa installeert wel, maar halverwege laden crasht het spel


roytjedev

Recommended Posts

hallo allemaal,

ik heb een tijdje terug gta sa met plezier gespeeld, maar

als ik hem nu opnieuw installeer gaat dat allemaal goed,

maar als ik dan een new game laad stopt het halverwege en

moet ik het stoppen met ctrl alt del. Weet iemand hier meer over?

alvast bedankt

groetjes Roy

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem uninstalleert moet je wel handmatig heel de GTA SA Map verwijderen.

Want de uninstaller laat soms wel wat achter in de map...

Dus ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas < En verwijder de map.

Installeer San Andreas dan.

Nu doet ie het wel... en zorg ervoor dat je Directx9 hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

En dát slaat helemaal nergens op. Ik denk dat je een savegame hebt gedownload?

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

  • ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

Volgens mij heb je trouwens Versie 1, met een Versie 2 savegame. Want als je dat andersom hebt, start hij een nieuw spel, en nu crasht hij.

Download hier de 100% savegame V1: Klik

@Remi: Je hebt gelijk :Y Sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Rofl, wat zit iedereen hier nou onzin uit te kramen :7

@Dakendak: Hij heeft het spel net geïnstalleerd. Indien hij eerder mods heeft geïnstalleerd zou het nog wel eens kunnen dat mods de boosdoener zijn. Maar dat denk ik niet.

@Coolniek: Zelfde, als hierboven.

@Visser: Het spel stopt in het midden. Daarbij selecteerd hij ook een "New game".

Wat ik denk, is dat jij Windows Vista hebt. Dan is dit zeer makkelijk op te lossen :)

Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas, of rechtermuisknop op gta_sa.exe in de San Andreas hoofdmap > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken. Dat zou het probleem moeten verhelpen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Stopt hij echt halverwege het balkje? Dat klinkt als een niet goed in elkaar gezette gta3.img. Bestanden weg/corrupt. Zulke dingen. Maak voordat je modt een backup van je gta3.img.

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

Stopt hij echt halverwege het balkje? Dat klinkt als een niet goed in elkaar gezette gta3.img. Bestanden weg/corrupt. Zulke dingen. Maak voordat je modt een backup van je gta3.img.
Gta3.img is wellicht ietwat overdreven, enkel de vervangen .txd en .dff-bestanden back-uppen lijkt me meer dan voldoende. Daarnaast is de topicstarter bezig geweest met SAMI, en dat lijkt me meer het probleem.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...