Jump to content

Vreemd Mystyrie in politie Bureau

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet nog niet of dit bekend is maar in het politie gebouw op pershing square, in de achterste cel zitten 2 mensen die roken 1 man en 1 oma en soms slaan ze elkaar dood en er licht al een lijk.

onder het politiebureau in de garage zijn een paar agenten een man aan het afpersen en diezelfde man komt ook het politiebureau inlopen en stond te kijken naar hoe die 2 mensen vechtte

Geplaatst:
Ik weet nog niet of dit bekend is maar in het politie gebouw op pershing square, in de achterste cel zitten 2 mensen die roken 1 man en 1 oma en soms slaan ze elkaar dood en er licht al een lijk.

onder het politiebureau in de garage zijn een paar agenten een man aan het afpersen en diezelfde man komt ook het politiebureau inlopen en stond te kijken naar hoe die 2 mensen vechtte

dit is denk ik wel bekent hoor

Geplaatst: (bewerkt)

screenshot of video? want ik snap het niet helemaal :N

Over welk gebouw heb je het?

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:

Pershing Square staat een gebouw en de ingang is aangegeven met een gele driehoek

in dat gebouw moet je helemaal naar achter lopen en de trap naar beneden nemen

Tis makkelijk te vinden want pershing sqaure is niet groot

Geplaatst:

Dit is de plek:http://img90.imageshack.us/img90/347/57386682.gif

Geplaatst:

Dat is een Triplepost, als je iets binnen de 24uur na je vorige post iets te zeggen hebt

(en niemand anders heeft gepost), kun je beter je bericht bewerken.

De Mods zijn hier nogal streng op ;) .

Voor de rest zou je beter eerst een filmpje of enkele screenshots

gebruiken om het te bewijzen want het is nogal warrig :?

Geplaatst: (bewerkt)
ok lol ook op de ps2?

Ja ik deed het op de ps2

Ik heb eerder al de link geplaatst met een plattegrond en heb het gebouw gemarkeerd

Het verhaal: ik liep het gebouw in op Pershing Square in Los Santos, Eerst door een gang tot het einde en dan kan je rechts met een trap naar beneden, de eerste keer zag ik 2 mensen vechten in de achterste cel en er was me toen geen lijk opgevallen, 2de keer zag ik 2 mensen roken en er lag een lijk op de grond. Het vreemde is dat de 1ste keer een verwarde man de trap afkwam en heen en weer begon te rennen, Het is dezelfde man die in de parkeer garage onder het gebouw word afgeperst word door politie.

De verwarde man is dik en draagt een spijkerjackje en heeft veel tattoos

Ik hoop dat het nu duidelijk genoeg is en wil dat er meer mensen dit gaan uitproberen en ff vertellen wat ze hebben gezien

Sorry wist niet van TriplePost

Bewerkt: door GTAhenkie
Geplaatst:

ik vind het wel leuk als iemand iets raars heeft gezien op gtaforum vertelt

maar hoe kun je dan een screenshot van de ps2 maken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...