GekkieJ01 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Goedemiddag, Ik heb een kleine vraag over de radio in GTA4, ( Playstation 3 versie ). Als ik in Free Mode met een paar vrienden wil spelen, en me headset aan doe gaat me radio raar doen. Als iemand gaat praten via de headset gaat me radio steeds uit ( terwijl die wel aanstaat ) alleen je hoort geen geluid meer van de radio, als die gene is opgehouden met kletsen gaat de radio weer aan. Kan je ergens instellen dat de radio altijd aanblijft, ook al klets er iemand via headset? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Goedemiddag,Ik heb een kleine vraag over de radio in GTA4, ( Playstation 3 versie ). Als ik in Free Mode met een paar vrienden wil spelen, en me headset aan doe gaat me radio raar doen. Als iemand gaat praten via de headset gaat me radio steeds uit ( terwijl die wel aanstaat ) alleen je hoort geen geluid meer van de radio, als die gene is opgehouden met kletsen gaat de radio weer aan. Kan je ergens instellen dat de radio altijd aanblijft, ook al klets er iemand via headset? Probeer dit eens: druk op Start ga naar het kopje Audio onderin staat er dan Voice Chat. Die kun je aanpassen naar: Retain Radio Volume of Fade Radio Volume. weet niet of het voor MP werkt, maar als iemand tegen je praat in SP werkt het wel. Bewerkt: 24 augustus 2009 door weaponmr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.