Wu-Zi-Mu Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Hey, Ik heb een RP server en ik wil een tow-truck server toevoegen. Maar als ik een auto wil slepen lukt dat niet zoals dat in Singleplayer gaat. Moet ik hiervoor een FS hebben or iets anders? En ik heb al gezocht op forum van sa-mp maar kon niet vinden. Kunnen jullie me a.u.b. helpen Alvast Bedankt , Woozie Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Plaats gewoon een voertuig met het ID 525 waar je hem wilt hebben, deze kan andere voertuigen slepen. Als dat niet lukt, is het helaas ook niet mogelijk. Tenzij je een buggie script gaat maken, maar dat raad ik je af. Eventueel kan je de packer gebruiken om voertuigen op te zetten. ID 443. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Plaats gewoon een voertuig met het ID 525 waar je hem wilt hebben, deze kan andere voertuigen slepen. Als dat niet lukt, is het helaas ook niet mogelijk. Tenzij je een buggie script gaat maken, maar dat raad ik je af.Eventueel kan je de packer gebruiken om voertuigen op te zetten. ID 443. dit raad ik jouw af zoek gewoon @ forum.sa-mp.com daar staat vast wel iets tussen! Reageren
jorD1 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=26277.0 Misschien kan je die downloaden? EDIT: public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if ((newkeys==KEY_ACTION)&&(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))&&(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)) { if (GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 525) { new Float:pX,Float:pY,Float:pZ; GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ); new Float:vX,Float:vY,Float:vZ; new Found=0; new vid=0; while((vid<MAX_VEHICLES)&&(!Found)) { vid++; GetVehiclePos(vid,vX,vY,vZ); if ((floatabs(pX-vX)<5.0)&&(floatabs(pY-vY)<7.0)&&(floatabs(pZ-vZ)<7.0)&&(vid!=GetPlayerVehicleID(playerid))) { Found=1; if (IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))) { DetachTrailerFromVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } AttachTrailerToVehicle(vid,GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,"Car towed!"); } } } } } Is dat het niet? Bewerkt: 23 augustus 2009 door jorD1 Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Remi ik bedoelde ook slepen met een Towtruck (525). Maar dat lukt niet, dus ik dacht dat ik er een FS ofzo voor nodig had. EDIT: Ik nu een juist script om een auto te slepen. Geen bugs gevonden. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Wu-Zi-Mu Reageren
Crusher!! Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 ik nu blij jij goed script hebben gevonden xD je EDIT: zin Reageren
Incognation Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Mag ik dat script ook? Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) Mag ik dat script ook? Klik Dit is niet degene die ik heb maar ja... Bewerkt: 31 augustus 2009 door Wu-Zi-Mu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.