Jump to content

girlfriends

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet dat je in gta san andreas girlfriends kan hebben. maar ik heb er nog maar 1 gevonden. zij stond in de buurt van de golfbaan. bij het rode stipje op de kaart hieronder:

map1.jpg

maar nu heb ik een vraag. heeft iemand een kaartje waar alle girlfirends op staan of weet iemand waar ze allemaal staan? dan kun je het plaatje downloaden om de plaatsen van de girlfriends op de kaart zetten.

alvast bedankt! ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Mocht je het nog niet zijn opgevallen, er is wel degelijk een kaart ervoor: Girlfriend locaties. Let wel: rode bolletjes zijn vriendinnen die je eerst moet vrijspelen d.m.v. een missie. De rest kun je gewoon altijd vinden.

@ hieronder: :bonk: verkeerde kaart in mijn gedachten

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst: (bewerkt)
Let wel: rode bolletjes zijn vriendinnen die je eerst moet vrijspelen d.m.v. een missie. De rest kun je gewoon altijd vinden.

De rode bolletjes zijn waar ze wonen, de oranje bolletjes zijn de ontmoetings plekken. Geen Missie voor nodig hoor. (Behalve voor Denise Robinson, die kom je tegen in de missie Burning Desire)

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:
ik weet dat je in gta san andreas girlfriends kan hebben. maar ik heb er nog maar 1 gevonden. zij stond in de buurt van de golfbaan. bij het rode stipje op de kaart hieronder:

map1.jpg

maar nu heb ik een vraag. heeft iemand een kaartje waar alle girlfirends op staan of weet iemand waar ze allemaal staan? dan kun je het plaatje downloaden om de plaatsen van de girlfriends op de kaart zetten.

alvast bedankt! ^_^

Je had WikiGTA kunnen gebruiken! Kende je het nog niet? Geen probleem hoor! (WikiGTA)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...