thew78 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 ik weet dat je in gta san andreas girlfriends kan hebben. maar ik heb er nog maar 1 gevonden. zij stond in de buurt van de golfbaan. bij het rode stipje op de kaart hieronder: maar nu heb ik een vraag. heeft iemand een kaartje waar alle girlfirends op staan of weet iemand waar ze allemaal staan? dan kun je het plaatje downloaden om de plaatsen van de girlfriends op de kaart zetten. alvast bedankt! Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Klikkie <- geen kaart, maar wel de locaties Bewerkt: 23 augustus 2009 door Mr. Sugo Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Klikkie <- geen kaart, maar wel de locaties hierboven is heel nuttig aan gegeven dus klik erop Reageren
thew78 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 dankje k heb er nu al 4 bij! Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Mocht je het nog niet zijn opgevallen, er is wel degelijk een kaart ervoor: Girlfriend locaties. Let wel: rode bolletjes zijn vriendinnen die je eerst moet vrijspelen d.m.v. een missie. De rest kun je gewoon altijd vinden. @ hieronder: verkeerde kaart in mijn gedachten Bewerkt: 25 augustus 2009 door VWO-er Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Let wel: rode bolletjes zijn vriendinnen die je eerst moet vrijspelen d.m.v. een missie. De rest kun je gewoon altijd vinden. De rode bolletjes zijn waar ze wonen, de oranje bolletjes zijn de ontmoetings plekken. Geen Missie voor nodig hoor. (Behalve voor Denise Robinson, die kom je tegen in de missie Burning Desire) Bewerkt: 24 augustus 2009 door Mr. Sugo Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 ik weet dat je in gta san andreas girlfriends kan hebben. maar ik heb er nog maar 1 gevonden. zij stond in de buurt van de golfbaan. bij het rode stipje op de kaart hieronder: maar nu heb ik een vraag. heeft iemand een kaartje waar alle girlfirends op staan of weet iemand waar ze allemaal staan? dan kun je het plaatje downloaden om de plaatsen van de girlfriends op de kaart zetten. alvast bedankt! Je had WikiGTA kunnen gebruiken! Kende je het nog niet? Geen probleem hoor! (WikiGTA) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.