gta_user82 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) hEey, Met welke kaarten (bij voorkeur Radeon) is een Geforce 6 te vergelijken? Ik heb het van gtasanandreas.com/pc :blink: Casper Bewerkt: 6 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 de kaarten: ATI 9600 (128 mb) ATI 9800 (128 mb) de ati 9800 is gekozen tot de beste videokaart van 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Extreme G Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 uuhm de ati 9800 is gekozen tot de beste videokaart van 2005 = bullshit = een beetje oud he 2/3 jaar <_< ik heb vandaag een Geforce 6600GT Gekocht (aanbevolgen bij gta) :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik heb vandaag een Geforce 6600GT Gekocht(aanbevolgen bij gta) :blink: Die aanbeveling wil niet zeggen dat GTA beter werkt met een Geforce, een Radeon is net zo goed of nog beter... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Effe een vergelijkings tabelletje: Radeon 9600 PRO - Geforce FX 5700 Radeon 9800 - Geforce 5900 XT Radeon 9800 XT - Gforce FX 5950 ULTRA Radeon X800 XT - Geforce 6800 ULTRA Deze videokaarten kan je ongeveer met elkaar vergelijken. Of ATI of Nvidia beter is slaat nergens op. Het hangt er nou net vanaf welke videokaart jij hebt. Ook slaat een aanbeveling nergens op. Dit moet je eerder zien als gemiddeld goed. Er zijn dus nog veel betere en ook slechtere waar GTA SA ook goed op werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 waar kan ik zien wat voor een videokaart ik heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 kijk eens op http://www.lavalys.com/products/download.p...p?pid=1〈=en hier kan je het programma Everst gratis dowloaden. 't leest je hele computer, soort Grafisch kaart, processor, moederbord enz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 welke score zou je moeten hebben in 3DMark®05 (of lagere versies) voor GTA San Andreas om het redelijk te kunnen spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 waar kan ik zien wat voor een videokaart ik heb? Start --> Uitvoeren --> dxdiag (ENTER) --> Beeldscherm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Effe een vergelijkings tabelletje:Radeon 9600 PRO - Geforce FX 5700 Radeon 9800 - Geforce 5900 XT Radeon 9800 XT - Gforce FX 5950 ULTRA Radeon X800 XT - Geforce 6800 ULTRA Deze videokaarten kan je ongeveer met elkaar vergelijken. Of ATI of Nvidia beter is slaat nergens op. Het hangt er nou net vanaf welke videokaart jij hebt. Ook slaat een aanbeveling nergens op. Dit moet je eerder zien als gemiddeld goed. Er zijn dus nog veel betere en ook slechtere waar GTA SA ook goed op werkt. Dat vindt ik een beetje bullshit die vergelijking, het ligt er ook precies aan welke kaart type je hebt... Bijv , 9600PRo 128mb 9600Pro 256mb 9600Pro 256mb Advantage Edition. Zit nog aardig wat verschil tussen hoor :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 @ Joriz bedankt kan ik hem aan denken jullie? ik heb een nvidia geForce Ti 4800 SE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) het is hoger dan Geforce 3 (waarschijnlijk kan je hem dan spelen op een lagere resolutie), even wat anders: Rockstar Games heeft bevestigd dat GTA SA ook goed te spelen zal zijn met een Radeon 9800 128mb. FR: rriceDear Sir/Madam Thank you for contacting Rockstar Technical Support. This link will show you the requirements for the game : http://www.take2games.com/index.php?p=game...=PC&title=gtasa As you can see, your Radeon 9800XXL series will easily meet the requirements for this game. Please be sure to delete all previous correspondence when replying. This will help us to process your response in a more timely and efficient manner. Kind Regards, Rockstar Technical Support mocht je nou niet zeker weten of jouw grafische kaart het aankan (of heb je een heel onbekende) stuur dan een mailtje naar uk@rockstarsupport.com, in het Engels, of jou grafische kaart ook in staat zal zijn om GTA SA goed te spelen. nu moet je niet voor ieder wisse-wasje een mailtje sturen... alleen als je het nergens op forums of sites kan vinden.... Bewerkt: 7 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 welke score zou je moeten hebben in 3DMark®05 (of lagere versies) voor GTA San Andreas om het redelijk te kunnen spelen? Ik heb een: NVIDIA Geforce2 Ti kan ik hem dan spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Veld Waarde Hardwarebeschrijving NVIDIA GeForce2 MX 100/200 dit stond er het zegt me niks maa gaat het lukken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Geforce 3 staat als minimale specificatie opgegeven, ik denk het dus niet... maar misschien wel met de graphics op low...maar ik garandeer helemaal niets Bewerkt: 8 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.