gangster28 Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Geforce 3 staat als minimale specificatie opgegeven, ik denk het dus niet... we proberen het gewoon en anders maar een nieuwe halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Ik probeer het ook gewoon met mijn Radeon 8500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik probeer het ook gewoon met men NVIDIA Geforce2 Ti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Iig doet ie het met een Geforce 5200 FX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) 'ik probeer het ook met mijn Radeon 9800 XXL, maar ik hoef mij geen zorgen te maken, Rockstar Games heeft mij schriftelijk bevestigd dat GTA SA te spelen zal zijn met mijn grafische kaart... ' inderdaad hij draait perfect, op de hoogste grafische stand... heerlijk... Bewerkt: 9 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.