Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) hoi gta forumers wie weet hoe ik een enex kan plaatsen in gta sa en dan dat in de andere kamer nog dingen kan veranderen met map editor dus wie weet ik ik gemakkelijk een enex kan plaatsen met een. programma ik heb wel programma's geprobeerd maar snap er niks van Bewerkt: 23 augustus 2009 door Leontjuuh-gta Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 weet nou niemand dit???? Reageren
Think Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 weet nou niemand dit???? Wacht toch eens een beetje Reageren
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) weet nou niemand dit???? Beetje geduld s.v.p., zoals Think al zei. Ik had het je al uitgelegd: Je moet in de IPL en mogelijk ook in de IDE van een gedeelte van de stad een enex creëren. Je moet in de IPL tussen enex en end een van de regels kopieeren en plakken, uitzoeken wat het doet en hoe het werkt en misschien kan je dan zelf nog een tutorial erover schrijven. Bewerkt: 23 augustus 2009 door Beagle Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) ik snap wel hoe het moet maar ik weet de coordinaten niet dus wie weet hoe je met die cordinaten moet werken Bewerkt: 23 augustus 2009 door Leontjuuh-gta Reageren
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Had je dan eerder moeten zeggen.. Je kan bijvoorbeeld de SA Place Manager gebruiken (voordat je deze coördinaten in de IPL zet, moet je de komma's in punten veranderen). Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 ik heb dat programma gedownload en gestart maar hij kan gta niet vinden en ik kan mijn eigen gta map niet instellen Reageren
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Je moet San Andreas wel open hebben staan, op de plek waar je een enex wil plaatsten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.