SNIPER44 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 De naam past er idd bij, maar er wordt wel een beetje doorgezaagd over Liberty City.. Het komt in (bijna?) elk spel voor.Nou vind ik het leuk dat steden/personages/auto's enz. terugkomen. Dat vind ik ook zo leuk aan GTA 3, VC, SA. Maar soms vind het van Liberty City iets te veel worden.. Zo heb je in andere gta's waarin ze naar SA verwijzen voor het Glory Holmes Theme Park. Juist hetzelfde. Zo krijg je teminste het gevoel dat alle steden zich indezeflde 'wereld' afspelen en dat ze wel degelijk verband hebben met elkaar, en dat vind ik ook zo speciaal aan de GTA serie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bovar69 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Het is ook geplaatst in een totaal andere tijdsgeest. In tijden van grote economische groei kan een stad totaal veranderen. In de fantasie van R* past de make-over van LC wel in dit plaatje. Er zijn tenslotte minimaal 20 jaar overheen gegaan, VC en III waren gesetteld in de sfeer van de jaren '60 en '70, SA in de jaren '80. Maar in SA hebben we LC niet zelf gezien, dus laten we aannemen dat de laatste keer dat wij LC hebben ervaren helemaal terug in de jaren '70 is geweest.Dat betekent dus dat de stad nu zo'n 30 jaar verder is... In die tijd kan er héél wat veranderen.. De oude LC vond ik trouwens ook wel zo'n capitol feeling (hoofdstedelijk) hebben, en dat heeft het huidige LC, juist dankzij de remake van NYC, echt helemaal geëvenaard! Lol jij bent dom VC 1986 GTA 3: 2001 Sa 1992 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik weet niet wat ik moet vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb een vraag aan de topicstarter: Als jij Liberty City geen goede naam vindt. Wat vindt jij dan wel een goede naam voor deze stad? En mijn ogen past de naam perfect bij de stad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb een vraag aan de topicstarter:Als jij Liberty City geen goede naam vindt. Wat vindt jij dan wel een goede naam voor deze stad? En mijn ogen past de naam perfect bij de stad. welke naam ?......... maar ik ben deze topic gestart omdat ik nu het gevoel heb dat ik in new york speel en niet in liberty city Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb een vraag aan de topicstarter:Als jij Liberty City geen goede naam vindt. Wat vindt jij dan wel een goede naam voor deze stad? En mijn ogen past de naam perfect bij de stad. welke naam ?......... maar ik ben deze topic gestart omdat ik nu het gevoel heb dat ik in new york speel en niet in liberty city Nogal logisch als LC een volledige kopie van het echte NY is, maar dat geeft ook een ander gevoel, de mogelijkheid om dingen te vinden die op het echte NY zijn gebaseerd, de naam past echt wel bij hoor . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Liberty city vind ik een perfecte naam voor deze stad. Vooral nu met deze verhaallijn. Niko komt naar Liberty city voor o.a. de vrijheid (Liberty) die hij daar heeft. En ja toch op een of andere manier als je LC zegt denk ik aan New York. GTA III/ LCS leken er een beetje op. GTA IV lijkt er een hele hoop op. De subway, Times square, Empire state building etc. Dus nee ik vind dat ze juist geen betere naam konden nemen voor deze stad. Het is namelijk ook al een stad die bekend is bij het publiek. Niet echt logisch om die dan nog eens te veranderen. Want ja III leek op NYC, en als je dan een stad maakt die op NYC lijkt maar geen LC meer gaat noemen gaan mensen vreemd denken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Nou... Ik vind Liberty City een typische GTA stad! Net als in het echte New York die metro's, de mensen die 's ochtends naar hun werk gaan, en mensen die de krant lezen en tot slot de agenten: sommigen zijn dik! Ook iets amerikaans en vooral New Yorks, je ziet dit vaak in cartoons en tekenfilms zoals bijv. the Simpsons! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Het is ook geplaatst in een totaal andere tijdsgeest. In tijden van grote economische groei kan een stad totaal veranderen. In de fantasie van R* past de make-over van LC wel in dit plaatje. Er zijn tenslotte minimaal 20 jaar overheen gegaan, VC en III waren gesetteld in de sfeer van de jaren '60 en '70, SA in de jaren '80. Maar in SA hebben we LC niet zelf gezien, dus laten we aannemen dat de laatste keer dat wij LC hebben ervaren helemaal terug in de jaren '70 is geweest.Dat betekent dus dat de stad nu zo'n 30 jaar verder is... In die tijd kan er héél wat veranderen.. De oude LC vond ik trouwens ook wel zo'n capitol feeling (hoofdstedelijk) hebben, en dat heeft het huidige LC, juist dankzij de remake van NYC, echt helemaal geëvenaard! Lol jij bent dom VC 1986 GTA 3: 2001 Sa 1992 Mag ik dan ook dat jij dom bent, want dat had ik ookal gezegd. Beetje respect tegen andere leden! Trouwens voor de mensen die klagen dat LC een beetje wordt uigemelkt, dat is niet helemaal zo. Ze hebben voor GTA IV gewoon weer voor LC gekozen omdat dat de eerste stad is die ze 3D maakten, dus begonnen ze weer bij een oude vertrouwde Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bovar69 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Het is ook geplaatst in een totaal andere tijdsgeest. In tijden van grote economische groei kan een stad totaal veranderen. In de fantasie van R* past de make-over van LC wel in dit plaatje. Er zijn tenslotte minimaal 20 jaar overheen gegaan, VC en III waren gesetteld in de sfeer van de jaren '60 en '70, SA in de jaren '80. Maar in SA hebben we LC niet zelf gezien, dus laten we aannemen dat de laatste keer dat wij LC hebben ervaren helemaal terug in de jaren '70 is geweest.Dat betekent dus dat de stad nu zo'n 30 jaar verder is... In die tijd kan er héél wat veranderen.. De oude LC vond ik trouwens ook wel zo'n capitol feeling (hoofdstedelijk) hebben, en dat heeft het huidige LC, juist dankzij de remake van NYC, echt helemaal geëvenaard! Lol jij bent dom VC 1986 GTA 3: 2001 Sa 1992 Mag ik dan ook dat jij dom bent, want dat had ik ookal gezegd. Beetje respect tegen andere leden! Trouwens voor de mensen die klagen dat LC een beetje wordt uigemelkt, dat is niet helemaal zo. Ze hebben voor GTA IV gewoon weer voor LC gekozen omdat dat de eerste stad is die ze 3D maakten, dus begonnen ze weer bij een oude vertrouwde Ik ga niet hele topic doorlezen [censuur] >>> Door Jacky-2007: Uitschelden past niet binnen de forumregels, denk aan je taalgebruik.<<< Bewerkt: 2 september 2009 door Jacky-2007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bndbendo Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik ga helemaal mee met GTA-TOM Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 als ik aan liberty city denk, denk ik aan love madia, leone's, stripclub 7 en de rijken villa's op shoreside vale maar niet aan een complete naarmaak van new york dus ik vind eigenlijk dat ze de naam van liberty city van gta IV anders moest wat vinden jullie van de complete andere stad van liberty city Liberty City is voor mij gewoon New York. Liberty City is voor mij in sommige opzichten niet eens meer een namaakgebeuren van New York, maar écht New York. Stripclubs heb je in Bohan en Alderney, villa's vind je in verschillende wijken en zoals de naam (Liberty = Vrijheid) al aangeeft is het een stad waarbij je veel kan doen (helaas net wat minder dan in San Andreas). Als je al zo raar denkt over Liberty City, wil ik je vragen wat je dan denkt bij Vice City. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Als je eigenlijk ook naar andere GTA's kijkt hebben de meeste steden ook wel een link naar de stad waarop het gebasseerd is dat maakt het ook zo leuk aan de namen. @Bovar69: Zou je is beter doen i.p.v. zo te reageren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 als ik aan liberty city denk, denk ik aan love madia, leone's, stripclub 7 en de rijken villa's op shoreside vale maar niet aan een complete naarmaak van new york dus ik vind eigenlijk dat ze de naam van liberty city van gta IV anders moest wat vinden jullie van de complete andere stad van liberty city Liberty City is voor mij gewoon New York. Liberty City is voor mij in sommige opzichten niet eens meer een namaakgebeuren van New York, maar écht New York. Stripclubs heb je in Bohan en Alderney, villa's vind je in verschillende wijken en zoals de naam (Liberty = Vrijheid) al aangeeft is het een stad waarbij je veel kan doen (helaas net wat minder dan in San Andreas). Als je al zo raar denkt over Liberty City, wil ik je vragen wat je dan denkt bij Vice City. als ik denk aan vice city denk ik aan miami Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 als ik aan liberty city denk, denk ik aan love madia, leone's, stripclub 7 en de rijken villa's op shoreside vale maar niet aan een complete naarmaak van new york dus ik vind eigenlijk dat ze de naam van liberty city van gta IV anders moest wat vinden jullie van de complete andere stad van liberty city Liberty City is voor mij gewoon New York. Liberty City is voor mij in sommige opzichten niet eens meer een namaakgebeuren van New York, maar écht New York. Stripclubs heb je in Bohan en Alderney, villa's vind je in verschillende wijken en zoals de naam (Liberty = Vrijheid) al aangeeft is het een stad waarbij je veel kan doen (helaas net wat minder dan in San Andreas). Als je al zo raar denkt over Liberty City, wil ik je vragen wat je dan denkt bij Vice City. als ik denk aan vice city denk ik aan miami en als ik aan Vice City denk, denk ik aan strand, hawai-shirtjes, clubs en een tournament hall.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts