jellemuis Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Hij werkt niet ik had hem geinstaleert me Img tool maar het werkt niet :[ hoezo werkt ie niet dan? als je beter uitlegd dan kan ik misschien helpen Goed ik had he geinstaleerd starte new game [doe ik altijd] en ging naar de plek en de trailer stond er zo als hij hoort te zijn [dus zoals je hem hebt als je geen mods hebt] De truck is ook zo omdat ik bij het begin een tanker had gespawnd met de truck ook normaal heb je trouwens na het instaleren met img tool wel op rebuild archive gedrukt daar ligt het mischien aan en bij mij werkt ie prima nee moet ik het opnieuw doenen daar op klikken? probeer maar enne weet je als je gewoon een carspawn trainer gebruikt hoef je niet te zoeken en krijg je ze zoiezo
GtaGekkerd Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Hij werkt niet ik had hem geinstaleert me Img tool maar het werkt niet :[ hoezo werkt ie niet dan? als je beter uitlegd dan kan ik misschien helpen Goed ik had he geinstaleerd starte new game [doe ik altijd] en ging naar de plek en de trailer stond er zo als hij hoort te zijn [dus zoals je hem hebt als je geen mods hebt] De truck is ook zo omdat ik bij het begin een tanker had gespawnd met de truck ook normaal heb je trouwens na het instaleren met img tool wel op rebuild archive gedrukt daar ligt het mischien aan en bij mij werkt ie prima welken moet je dan spawnen hoe heten ze? Hij werkt niet ik had hem geinstaleert me Img tool maar het werkt niet :[ hoezo werkt ie niet dan? als je beter uitlegd dan kan ik misschien helpen Goed ik had he geinstaleerd starte new game [doe ik altijd] en ging naar de plek en de trailer stond er zo als hij hoort te zijn [dus zoals je hem hebt als je geen mods hebt] De truck is ook zo omdat ik bij het begin een tanker had gespawnd met de truck ook normaal heb je trouwens na het instaleren met img tool wel op rebuild archive gedrukt daar ligt het mischien aan en bij mij werkt ie prima nee moet ik het opnieuw doenen daar op klikken? probeer maar enne weet je als je gewoon een carspawn trainer gebruikt hoef je niet te zoeken en krijg je ze zoiezo
jellemuis Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Geef die link dan is, dan kunnen we met eigen ogen zien of er staat dat iedereen hem mag veranderen. vraag het die gozer zelf maar hij heet NEWS
GtaGekkerd Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Werkt niet :[ Kan hem niet downloaden
jellemuis Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Werkt niet :[Kan hem niet downloaden raar er staat nu als nog 1 download dus het zou moeten kunnen opmerkelijk
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) heb je trouwens na het instaleren met img tool wel op rebuild archive gedrukt daar ligt het mischien aan en bij mij werkt ie prima Als je het originele bestand met replace vervangt door het origineel, hoeft dit niet. vraag het die gozer zelf maar hij heet NEWS Nee. Kan je geen link geven naar de originele mod, of een persoonlijk bericht van hem quoten waarin blijkt dat het mag? Overigens, het texture werk is eigenlijk best goed gedaan. Netjes getexureerd. Meer is er niet echt over te zetten, misschien overstappen naar iets moeilijkers ! Bewerkt: 23 augustus 2009 door Beagle
jellemuis Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 heb je trouwens na het instaleren met img tool wel op rebuild archive gedrukt daar ligt het mischien aan en bij mij werkt ie prima Als je het originele bestand met replace vervangt door het origineel, hoeft dit niet. vraag het die gozer zelf maar hij heet NEWS Nee. Kan je geen link geven naar de originele mod, of een persoonlijk bericht van hem quoten waarin blijkt dat het mag? Overigens, het texture werk is eigenlijk best goed gedaan. Netjes getexureerd. Meer is er niet echt over te zetten, misschien overstappen naar iets moeilijkers ! als eerst dankjewel voor je compliment ik zou je zo een link kunnen geven maar die jongen is duits en ik heb maar 1 keer met hem ge-emaild en dat was om te vragen of ik hem mocht gebruiken dus srry ik kan je daar geen link van geven maar als je op gta inside kijkt zie je bij gta sa en dan trucks heel erg veel vrachtwagens dat is allemaal dezelfde alleen zijn er 20 verschillende skins voor 1 vrachtwagen.. ja ik heb ook 3ds max, gmax en zmodeler op me computer staan maar ik krijg nergens bij geen van 3 de programma's kan ik .dff importeren en daarom vind ik dat niet leuk en met textuur heb ik het net een beetje onder de knie
Matiscus Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Als je toestemming hebt gevraagd aan de maker, ben je ook beter dat je dat in de readme van de mod vermeld voor verschillende discussies te verkomen. Verder is het zeer mooi getextuurd. Zoals je zelf zegt is er niet veel moeilijks aan. Keep up the good work!!
jellemuis Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Als je toestemming hebt gevraagd aan de maker, ben je ook beter dat je dat in de readme van de mod vermeld voor verschillende discussies te verkomen. Verder is het zeer mooi getextuurd. Zoals je zelf zegt is er niet veel moeilijks aan. Keep up the good work!! ooh maar dan moet ik nu de download weer weghalen en dan daarna weer wachten tot een admin hem goedkeurt dus dat doe ik maar niet bij me volgende mod zal ik het zeker doen ik word gek van dat gezeur
PatrickW Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Geef die link dan is, dan kunnen we met eigen ogen zien of er staat dat iedereen hem mag veranderen. vraag het die gozer zelf maar hij heet NEWS Nee, zo werkt dat hier niet. Als jij het model van een ander gebruikt in jouw mod, is het JOU taak om aan te tonen dat je toestemming hebt van de maker. Bij deze dus nogmaals de vraag om een link te geven naar de plek waarin hij aangeeft dat iedereen zijn model mag gebruiken zonder heb zelfs maar te noemen of credits te geven. Als je dat niet kunt, zal de download en het topic op korte termijn gesloten worden.
jellemuis Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Geef die link dan is, dan kunnen we met eigen ogen zien of er staat dat iedereen hem mag veranderen. vraag het die gozer zelf maar hij heet NEWS Nee, zo werkt dat hier niet. Als jij het model van een ander gebruikt in jouw mod, is het JOU taak om aan te tonen dat je toestemming hebt van de maker. Bij deze dus nogmaals de vraag om een link te geven naar de plek waarin hij aangeeft dat iedereen zijn model mag gebruiken zonder heb zelfs maar te noemen of credits te geven. Als je dat niet kunt, zal de download en het topic op korte termijn gesloten worden. nee wacht niet sluiten ik ga wel zoeken want ik weet niet meer waar het staat.. en wat bedoel je met credits geven?? als dat neerzetten is wie hem heeft gemaakt want dat heb ik als het goed is in de readme gezet.. edit #1 hij reageert niet die jongen.. als je op gtainside kijkt zie je ook ontzettend veel mods van deze vrachtwagen kijk maar >>klik hier<< en als jullie er nou echt zoveel moeite mee hebben mag je van mij de download weggooien dan is het toch goed want dan kan niemand hem downloaden en ik mag wel me mods showen en hou ik de truck lekker voor mezelf.. maakt mij niet uit dan begin ik wel met een nieuwe mod mvg ..jellemuis.. Bewerkt: 24 augustus 2009 door jellemuis
_Night-Men_ Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb hem gedownload, nu kijken of ie wil edit: Ik heb de truck gevonden, maar de trailer niet. Welke trailer vervangt ie? Bewerkt: 26 augustus 2009 door _Night-Men_
jellemuis Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb hem gedownload, nu kijken of ie wil edit: Ik heb de truck gevonden, maar de trailer niet. Welke trailer vervangt ie? artict 1 kijk daar is dat is 1 van z'n vindplaatsen Bewerkt: 27 augustus 2009 door jellemuis
james-007iscool Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 heey jongens, uhm.. ik snap het niet goed is die mod eigelijk voor san andreas op de ps2 of pc??
Recommended Posts